Als ik met mijn notebook van buitenaf (via de smartphone-hotspot) wil inloggen op mijn Zyxel T54 dan lukt dat - gelukkig - niet.
Ik kan echter van buitenaf wel via mijn My T-Mobile account de WiFi-instellingen wijzigen?!?!
Dit betekent dus een externe ingang! Wie kan daar verder bij, wat kunnen ze ermee en vooral: hoe kan ik dat uitschakelen?
Extra info m.b.t. T-54:
* Extern beheer (MGMT-services) is alleen ingeschakeld voor LAN en WLAN, dus niet voor WAN.
* In de firewall staat de toegang van WAN naar LAN geblokkeerd.
Resultaten ShieldsUP:
* De UPnP test meldt: OK
* Alle poorten t/m 1056 staan op stealth.
N.B. Het volgende heeft misschien niets met mijn vraag te maken, maar ik zou wel graag weten hoe ik het moet verhelpen:
ShieldsUP meldt het volgende:
Unsolicited Packets: RECEIVED (FAILED) â Your system's personal security countermeasures unwisely attempted to probe us in response to our probes. While some users believe that "tracking down" the source of Internet probes is useful, experience indicates that there is little to gain and potentially much to lose. The wisest course of action is to simulate nonexistence â which your system has failed to do. Your counter-probes immediately reveal your system's presence and location on the Internet.