Skip to main content
Beantwoord

geen tv en WiFi thuis

  • 11 november 2022
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Vanaf gisteren middag geen tv en internet thuis....

Beste antwoord door AngelD

DSL ..in Mijn T mobile staat lokale storing bekend vanaf gisteren....11.38 uur.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21821 reacties
  • 11 november 2022

Hallo @AngelD 

Betreft dit een DSL of glasvezelverbinding en heb je ook de bekabeling gecontroleerd dus DSL kabel naar de DSL poort van de modem of internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router?

Indien je een mediaconverter hebt welke lampjes branden, knipperen of zijn uit daarop en heb je in My T-Mobile onder actuele storingen ook gekeken of daar een issue staat?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 november 2022

Er lijkt een lokale storing te zijn. Maar het doet lang ...24uur.Nog geen verbinding 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21821 reacties
  • 11 november 2022

@AngelD 

Op de community is er geen algemene storing bekend, zie je iets in my T-mobile onder actuele storingen en heb je glasvezel of DSL?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 11 november 2022

DSL ..in Mijn T mobile staat lokale storing bekend vanaf gisteren....11.38 uur.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21821 reacties
  • 11 november 2022

@AngelD 

Zodra het probleem is opgelost dan zal dat daar ook vermeldt worden dus het is even afwachten, waarschijnlijk zijn er werkzaamheden aan het KPN netwerk bezig.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 februari 2023

Hier in Amersfoort ook nog steeds geen internet en tv via glasvezel.slecht bereikbaar chats snappen het niet. 20min in de wacht gestaan meerdere malen. Hoe lang gaat dit duren? 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 22 februari 2023

Hi @P.plijter2904, we hebben hier vandaag meerdere meldingen over binnen gekregen. Ook hebben we te horen gekregen dat het nu opgelost moet zijn! Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen