Skip to main content
Beantwoord

Verhuizing naar buitenland

• 5 september 2022
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Ik sta op het punt om te verhuizen naar het buitenland en heb dit m.i. op tijd gemeld bij T-mobile , zie Ticket#2022083011008182.

Wacht nog op bevestiging en mail met hoe mijn modem + Tv boxen retour te sturen.

Graag assistentie via dit forum.

Beste antwoord door Boris

Hi @frits365, thanks voor je bericht! Ik denk graag met je mee. Ik zie dat we je e-mail netjes hebben mogen ontvangen. Daarin geef je inderdaad aan dat je naar het buitenland verhuist. Superleuk nieuws om te horen! We hebben je getracht daarover te bellen op 03-09-2022, maar zonder succes. Omdat je nog in je contractperiode zit, is er een verhuisbewijs nodig om het contract stop te zetten. Denk daarbij aan een in- en uitschrijving van de gemeente of koop-/huurovereenkomst. Met deze gegevens kan ik vervolgens een annulering in orde te maken. Wil je ons deze nog mailen? Dit kan naar hetzelfde adres van de vorige e-mail. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite! 

Bekijk origineel

Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6 september 2022

Hi @frits365, thanks voor je bericht! Ik denk graag met je mee. Ik zie dat we je e-mail netjes hebben mogen ontvangen. Daarin geef je inderdaad aan dat je naar het buitenland verhuist. Superleuk nieuws om te horen! We hebben je getracht daarover te bellen op 03-09-2022, maar zonder succes. Omdat je nog in je contractperiode zit, is er een verhuisbewijs nodig om het contract stop te zetten. Denk daarbij aan een in- en uitschrijving van de gemeente of koop-/huurovereenkomst. Met deze gegevens kan ik vervolgens een annulering in orde te maken. Wil je ons deze nog mailen? Dit kan naar hetzelfde adres van de vorige e-mail. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 24 januari 2025

Beste ik ga verhuizen naar buitenland emigreren ik heb mijn abonnement pas 1 maand ik zou graag mijn abonnement stopzetten kunt u mij hier bij helpen a.u.b. 

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 25 januari 2025

Hi ​@Mguler, wat onwijs gaaf dat je naar het buitenland gaat emigreren.  Dat is weer een heel nieuw avontuur! Gaat het hierbij om een mobiel of thuis abonnement? Met de gegevens die in jouw communityprofiel staan, kom ik niet door de verificatiecheck heen voor zowel mobiel als thuis. Zou je je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen controleren of ze overeenkomen met je abonnement? Dan kunnen we je verder helpen. Ik geef je in ieder geval alvast wat informatie.

Mocht het om een thuis abonnement gaan, dan hebben we een verhuisbewijs nodig. Een verhuisbewijs is een officieel document. Het kan een einde verhuurcontract zijn van de verhuurder of een verkoopcontract van een koophuis. Ook kan het een verhuur- of koopovereenkomst zijn van het nieuwe adres. Tenslotte accepteren we ook een bewijs van inschrijving van de gemeente (BRP, basisregistratie personen). Mocht het gaan om het thuis abonnement dan kan je één van deze documenten naar ons toesturen in een privébericht. 

Gaat het om een mobiel abonnement, dan is het niet mogelijk om kosteloos het abonnement stop te zetten binnen het jaarcontract. Je betaalt dan een afkoopsom. Mocht je dit toch willen opzeggen, laat het dan weten, dan kunnen we dit ook voor je in orde maken. 

We staan hier voor je klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen