Skip to main content
Beantwoord

Verhuizing doorgeven lukt niet en terugbellen gebeurt ook niet


Afgelopen vrijdag 1507 via myaccount thuis adsl verhuizing willen doorgeven maar lukt niet want kalender kan geen datum worden aangegeven.

Gebeld met klantenservice. Eerst tegenstribbelen niet dat moet via myacccount en toen kwam ze er zelf achter dat het niet ging. Ik zou teruggeveld worden maar niemand belt. Ik wil mijn verhuizing van over 4,5 week thuis adsl doorgeven.
Kan iemand svp dit voor ons regelen online is dit niet mogelijk. dank u.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @jotelefoon 

Je bedoelt bij de stap nadat je het nieuwe adres hebt opgegeven bij wanneer verhuis je? Zojuist gekeken en ik kan wel een datum kiezen, je moet wel even wat verder kijken waar er een mogelijke verhuisdatum is.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21637 reacties
  • Antwoord
  • 17 juli 2022

Hallo @jotelefoon 

Je bedoelt bij de stap nadat je het nieuwe adres hebt opgegeven bij wanneer verhuis je? Zojuist gekeken en ik kan wel een datum kiezen, je moet wel even wat verder kijken waar er een mogelijke verhuisdatum is.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 18 juli 2022

het lukt niet. de kalender kun je niets invullen grijze velden


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 18 juli 2022

inmiddels met  tmobile aan de lijn en die lukt het ook niet met de kalender


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 18 juli 2022

en zo gaat de tijd voorbij wie kan dit oplossen


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 18 juli 2022

het is niet mogelijk een verhuisdatum door te geven. het is absurd


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 18 juli 2022

kunt u de verhuisdatum doorgeven


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21637 reacties
  • 18 juli 2022

@jotelefoon 

Ik ben geen moderator dus ik kan dit niet voor je regelen. Is T-Mobile thuis wel bedchikbaar op het nieuwe adres?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 18 juli 2022

collega heeft het geregeld omdat er alleen voor glasvezel gekozen kom worden.

ik zou mail krijgen met paar minuten en nog steeds niks ontvangen.

 

wie kan dit regelen


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 18 juli 2022

Hoi @jotelefoon,

Dank je wel voor je bericht. Fijn om te horen dat het is geregeld! Om in de toekomst alles zo centraal mogelijk te hebben en zo overzichtelijk mogelijk, wil ik je vragen om de Huisregels in acht te nemen bij het plaatsen van een bericht: 

 

Ik zie dat daarnaast de e-mail precies op hetzelfde moment is verstuurd als jou laatste bericht. Je hebt daarbij de bevestiging ontvangen op jouw @gmail.com account.  Alvast heel veel plezier met de nieuwe woning en geniet van het supersnelle Glasvezel internet op je nieuwe adres! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 18 juli 2022

Hallo

 

Wat gebeurd? Ik geef 1908 door staat er in het contract omzetting per 1809!!!!!!!!!!!


willen jullie dit wijzigen het verhuizen is per 19 augustus………

dank je


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 19 juli 2022

Hi @jotelefoon,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik heb direct navraag gedaan bij onze technische dienst hoe dit heeft kunnen gebeuren. Daarmee hebben we er direct voor gezorgd dat de eerder genoemde datum kan worden aangehouden voor de omzetting op het oude adres. Voor het nieuwe adres ligt de situatie anders. Omdat hier verschillende werkzaamheden nodig zijn om de Glasvezelaansluiting aan te sluiten, is de eerst mogelijk opleverdatum op 7 oktober ligt. Ik had je graag veel eerder kunnen opleveren, maar doordat er nog veel werkzaamheden nodig zijn, is dat niet mogelijk. Mijn welgemeende excuses. Dit had duidelijker gecommuniceerd moeten worden richting jullie.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen