Hallo,
Wij zijn onlangs terug verhuisd naar de Hoeksche Waard. Voorheen maakten wij (in Dordrecht) gebruik van T-Mobile glasvezel internet. Supersnel en super fijn. Nu ik verhuisd ben moet ik noodgedwongen gebruik maken van een veel langzamere DSL verbinding. Op zich helemaal niet erg, waren het niet dat E-Fiber het hele eiland van glasvezel aan het voorzien is. Mijn huis staat op de planning om binnenkort aangesloten te worden. Echter, kan ik niet voor T-Mobile kiezen omdat jullie niet mee willen doen op dit netwerk? Dit terwijl jullie de ambitie zeggen te hebben om heel NL aan glasvezel te helpen
Ik vraag me oprecht af waarom jullie niet gebruik maken van dit netwerk, wat zowel de dorpskernen en buitengebieden dekt. Jullie zitten namelijk wel op het KPN glasvezel netwerk, welke volgens mij veel hogere tarieven hanteert. Ik zou heel graag bij T-Mobile willen blijven, maar een gratis glasvezel aansluiting laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan. Helaas zal ik dan wel over moeten stappen naar een andere onbekende provider.
AUB T-Mobile ga de samenwerking met E-FIBER aan en steel de harten van alle Hoeksche Waarders.