Skip to main content
Beantwoord

Gelden vouchers Klantvoordeel nog bij aanpassing mobiel abo?

  • 5 januari 2022
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Goedenavond, ik heb een vraagje over mijn T-Mobile thuisvoordeel.

Ik heb al 5,5 jaar een T-Mobile thuis (voorheen Vodafone) pakket in combinatie met een T-Mobile abonnement. Daar zit dus thuisvoordeel op. Daardoor krijg ik een gratis TV pakket van 7,50 en ik meen korting op mijn thuisinternet Abo? Ik kreeg toen ook max internet voor 25,00, maar dat was toen max 100 en tegenwoordig glasvezel.

Ik heb ook een T-Mobile Unlimited Abo, maar die wil ik graag verlagen naar 10GB omdat ik toch niet zo veel gebruik als gedacht. Een eventuele overstap naar Tele2 is ook mogelijk. 

Als ik mijn telefoonabo aanpas of overstap naar Tele2 dan weet ik dat er andere klantvoordelen gelden. Namelijk korting op thuisinternet en extra Gbs. Maar behoud ik dan nog wel mijn extra TV pakket van 7,50?

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen @Buakaw89, van harte welkom op de Community, leuk je hier te mogen ontvangen!

In principe werkt het zo: wanneer je overgaat op een nieuwe propositie (abonnementstype) wordt ook gevraagd om de nieuwere Klantvoordeel voorwaarden te accepteren. De nieuwere abonnementsvarianten werken namelijk niet met de oudere Klantvoordeel varianten. Bij het verlagen van je abonnement, ga je niet over op een nieuwe propositie - tenzij je het hele abonnement natuurlijk wijzigt omdat 10 GB bijvoorbeeld nog niet beschikbaar was in de oudere abonnementsvorm. In elk geval: de oudere voordelen vervallen zodra je overstapt op het nieuwe Klantvoordeel.

Lees hier alle voordelen en uitleg omtrent Klantvoordeel:

Succes en als zaken nog onduidelijk zijn, laat het weten alsjeblieft! 😊

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2022

Goedemorgen @Buakaw89, van harte welkom op de Community, leuk je hier te mogen ontvangen!

In principe werkt het zo: wanneer je overgaat op een nieuwe propositie (abonnementstype) wordt ook gevraagd om de nieuwere Klantvoordeel voorwaarden te accepteren. De nieuwere abonnementsvarianten werken namelijk niet met de oudere Klantvoordeel varianten. Bij het verlagen van je abonnement, ga je niet over op een nieuwe propositie - tenzij je het hele abonnement natuurlijk wijzigt omdat 10 GB bijvoorbeeld nog niet beschikbaar was in de oudere abonnementsvorm. In elk geval: de oudere voordelen vervallen zodra je overstapt op het nieuwe Klantvoordeel.

Lees hier alle voordelen en uitleg omtrent Klantvoordeel:

Succes en als zaken nog onduidelijk zijn, laat het weten alsjeblieft! 😊


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen