Ik had mijn t-mobile thuis abonnement telefonisch netjes opgezegd binnen bedenktijd. Wel 10 dagen van te voren. Ik kreeg de dag na mijn opzegging netjes een email dat het wordt stopgezet op 14 juni. Maar tot verbazing krijg ik opeens een afschrijving van 394 euro. T-mobile zei dat dit de afkoopsom is met het verhaal dat de lijn niet was stopgezet binnen de opzeg datum. Maar dit is niet de juiste handeling vind ik. Ik doe een beroep op een service om de dienst STOP TE ZETTEN binnen de opzeg datum. Waarom Gebeurd dat niet? Misschien omdat de andere aanbieder de lijn pas over kon nemen op de 14e ipv op de 13e (laatste dag voor opzegging), maar ik vind niet dat t-mobile zich daarmee dient te bemoeien. Ik doe toch niet voor niets binnen de bedenktijd opzeggen??? Is toch niet logisch of ben ik op m’n achterhoofd gevallen?? Heb ik klanten service gebeld en de aardige dam heeft er voor gezorgd dat ik de helft terug kan krijgen. Maar nogmaals, ik heb gehandeld naar wat mij is aangegeven en dat is binnen de bedenktijd een opzegging ingediend. Ik heb geen beroep gedaan om de lijn te laten overnemen door een andere partij. Dat is mijn zorg en NIET van t-mobile. Ik wil gewoon het hele bedrag terug hebben en niet de helft. Daarnaast ben ik al qua mobiele abonnement houder al 20 jaar klant bij t-mobile, vraag nooit om iets, maar dit is wat ik terug krijg van team MTQ na zo lang trouwe klant bij t-mobile. Bespottelijk dit en onbegrijpelijk.
Onterechte factuur na optijd opzegging van Tmobile thuis
Beste antwoord door Lisa
Hi
Heel tof om te lezen dat jij al zo lang Mobiel klant bij ons bent. Ik wil ervoor zorgen dat jouw gevoel weer positief omdraait door jou op te fleuren. Tip: houd morgen daarom de deurbel goed in de gaten. Ik hoop dat jij zo helemaal tevreden bent en wij dit samen goed hebben kunnen afsluiten. Als jij ook nog andere vragen hebt, stel die dan nog gerust. Dan help ik je daar graag mee verder. Voor nu wil ik jou een hele mooie dag wensen! 🌼
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.