Skip to main content
Beantwoord

thuisnetwerk


Thuisnetwerk ziet geen apparaten. Ik heb dit hier al vaker voorbij zien komen. En de aanbevelingen opgevolgd zonder resultaat helaas. In het begin zag ik wel alle apparaten maar plots niet meer. Hoe kan dit en vreemd dat meerderen er last van hebben.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@a.gitana, weet dat wij hier achter de schermen druk mee bezig zijn om het op te lossen! Ik wil jouw voorbeeld dan ook graag toevoegen aan het onderzoek, zodat dit meegenomen kan worden. Het gaat hier echt om een weergavefout, jouw apparaten worden dus allemaal beschermd alleen wordt dit niet goed weergegeven in de app. Wil je me laten weten van welk toestel je gebruikmaakt? Ook ben ik benieuwd of je hebt geprobeerd om de app op een ander toestel te installeren en of alles hier wel goed op weergegeven wordt. Als laatste wil ik je vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen aan je profiel. Zo kan ik dit voor je doorzetten! 

Bekijk origineel

23 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21719 reacties
  • 25 mei 2025

Hallo ​@a.gitana 

Bedoel je dan dat apparaten het WiFi netwerk niet meer zien in de lijst met netwerken? Branden 2.4G en 5G op de router? Indien niet houdt dan de WiFi knop aan de zijkant even ingedrukt.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 25 mei 2025

Alles werkt op de router. Maar in de app van thuisnetwerk staat dat er geen apparaten zijn gevonden.

Maar ik krijg wel een melding van een site die is geblokkeerd. Het werkt dus wel. Vreemd.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21719 reacties
  • 25 mei 2025

@a.gitana 

Welke app is dat, hoe heet die?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 25 mei 2025

Thuis veilig online.


rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1497 reacties
  • 25 mei 2025

Daar zijn heel wat topics over. Ook een aantal die verlaten zijn door de moderators (zonder zichtbare oplossing). b.v.:

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 25 mei 2025
rvk01 schreef:

Daar zijn heel wat topics over. Ook een aantal die verlaten zijn door de moderators (zonder zichtbare oplossing). b.v.:

 

Dat klopt. Is toch niet normaal hè.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 25 mei 2025

Dus uiteindelijk kom ik tot de conclusie dat de fout bij hun ligt. Iets in het systeem lijkt me. Zovelen die dit hebben en het kan niet eens worden opgelost??🤔 Ze doen er in elk geval niets aan. 😡


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 26 mei 2025

Hi ​@a.gitana, weet dat wij hier achter de schermen druk mee bezig zijn om het op te lossen! Ik wil jouw voorbeeld dan ook graag toevoegen aan het onderzoek, zodat dit meegenomen kan worden. Het gaat hier echt om een weergavefout, jouw apparaten worden dus allemaal beschermd alleen wordt dit niet goed weergegeven in de app. Wil je me laten weten van welk toestel je gebruikmaakt? Ook ben ik benieuwd of je hebt geprobeerd om de app op een ander toestel te installeren en of alles hier wel goed op weergegeven wordt. Als laatste wil ik je vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen aan je profiel. Zo kan ik dit voor je doorzetten! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 26 mei 2025

Dat zou mooi zijn als het wordt opgelost. Maar paar vraagjes, welk toestel ik gebruik? Je bedoelt waar de app op staat? En nee, heb niet geprobeerd om de app op een ander toestel te zetten. In het begin heeft het gewoon gewerkt op dit toestel!!!  En waar moet ik alle gegevens plaatsen..in mijn profiel?? Ga ik zo doen. Gedaan. Hopelijk zo goed. Gr.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 27 mei 2025

@a.gitana Zeker! We willen natuurlijk dat je precies kan inzien welke apparaten zijn verbonden met Thuis Veilig Online. Wel zo fijn toch?! 

Jouw vragen beantwoord ik graag! Nora bedoelt inderdaad het type toestel waarop je de app hebt gedownload en of je de apparaten wel zichtbaar krijgt als je de app download op een ander toestel. 

Ik zie dat je de gegevens en je toestel hebt ingevuld in je profiel. Top! Wil je alleen nog mijn vraag over of het wel werkt op een ander toestel willen beantwoorden? Ik heb dan alle benodigde informatie om toe te voegen aan het onderzoek. 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 27 mei 2025

Hallo. Heb het net geprobeerd op mijn Lenovo tablet en ook daar hetzelfde probleem.

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 28 mei 2025

Nou, leuk is dit. Nou ken ik dus de app niet meer gebruiken. Nog een probleem erbij. Omdat ik op de vraag van jullie om op ander apparaat te testen.

 


rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1497 reacties
  • 28 mei 2025

Lekker product, dat Thuis Veilig Online 🤡 Er kunnen dus geen twee mensen in de huishouding gebruik maken van beheer? Bijvoorbeeld vader en moeder. Leuk als vader van huis is en kinderen klagen bij moeder dat ze een bepaalde website niet kunnen benaderen. Dan kan moeder dus niets.

Je moet waarschijnlijk dus ergens de app die nu gekoppeld is ontkoppelen.

Thuis Veilig Online wordt na aanschaf automatisch binnen 48 uur geactiveerd op je modem. Voor inzicht en beheer van alle verbonden apparaten kan je de Thuis Veilig Online app downloaden. Dit kan maar op 1 apparaat.

Maf product 🤓


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 28 mei 2025

Ja, echt niet normaal. Ik ga dalijk proberen om het in orde te krijgen. Alsof ik niks anders heb te doen!! Ik heb er totaal geen vertrouwen in helaas. Waarom niet?? Omdat er zovelen dit probleem hebben blijkbaar. Aan wie ligt dit dan???

1+1=2 hè.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 28 mei 2025

Update. Heb de app op het andere apparaat verwijderd. En ook op deze telefoon want daar werkte de app dus al niet meer. Maar weer opnieuw de app erop gezet. En ja, het werkt nog steeds niet hoor!!  Heel gedoe dus voor niks. Ben ik wel benieuwd of Odido het krijgt opgelost. Want waarom hebben zovelen dit probleem?? We betalen er toch voor, dus wil je ook dat het werkt hè!!🤔😩


rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1497 reacties
  • 28 mei 2025

Je router is gekoppeld aan de app die nu verwijderd is. Ik weet niet of er via Mijn Odido iets gereset kan worden. Anders zou het misschien een complete reset van de router moeten zijn.

Wellicht dat een moderator hier meer informatie over kan geven.

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 31 mei 2025

@a.gitana Dankjewel voor je terugkoppeling en genomen moeite! Sorry dat de app hierdoor helemaal niet meer werkt. 

Ik heb opnieuw de gegevens uitgestuurd naar het modem. Wil je eens kijken of je de app nu wel weer gekoppeld krijgt aan het modem met het gewenste toestel? Mochten de apparaten nog steeds niet zichtbaar zijn, geven de specialisten aan de app nogmaals van het modem te ontkoppelen en weer te koppelen. De apparaten zouden hierna zichtbaar moeten zijn. 

Laat je mij weten of het is gelukt?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 31 mei 2025

Hallo. Hoe kan ik zien of de app is gekoppeld? Hierbij een screenshot, waarop de gevraagde info te zien is. Deze heb ik net gemaakt. Volgens mij nog alles hetzelfde helaas.

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14780 reacties
  • 2 juni 2025

Hey ​@a.gitana, ik heb wat meerdere voorbeelden verzameld en dit in 1 ticket doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen dit doorzetten naar F-Secure en die zullen die per klant moeten resetten. Daarna moet het opgelost zijn! 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 2 juni 2025

Nou, laten we hopen dat het dan is opgelost🙏. Er zijn er zoveel met ditzelfde probleem dus…..🤷🏻


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 3 juni 2025

Goeiedag. Ja goeie dag, want een wonder is geschied. Komt net de melding binnen, 3 apparaten verbonden. Super👌🏽. Nu de rest van de apparaten nog als ik ze aan zet straks. Het mailen heeft dus geholpen. Mag gezegd. Ben er blij mee!! En...het lag dus niet aan mij!! Dat wil ik toch ook ff zeggen.

Maar in elk geval bedankt voor de moeite en de oplossing.

Heb ik niet voor niks alles gedaan dus.

 

Vr.gr.

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14780 reacties
  • 3 juni 2025

Hey ​@a.gitana, ook ik krijg net bericht dat F-Secure een reset heeft uitgevoerd en dat je na een reconnect van de app je gekoppelde apparaten weer moet kunnen zien! Blij om te horen dat het werkt. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 3 juni 2025

Ja super. En hopelijk blijft het nu zo.🙏


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen