Skip to main content
Beantwoord

Strato.nl en strato diensten niet bereikbaar vanaf Odido thuis

  • 2 juli 2024
  • 7 reacties
  • 108 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemorgen allemaal,

via de Odido klantenservice ben hierheen gestuurd met mijn vraag omdat de klantenservice geen antwoord had op mijn vraag…

wanneer ik via mijn Odido thuisverbinding naar strato.nl of een van mijn websites (gehost bij strato) wil gaan dan werkt dit niet. Zodra ik via een willekeurig apparaat mijn 5G verbinding (KPN) gebruik ondervind ik geen problemen en ook als ik een andere verbinding (5G of vast) gebruik is alles gewoon bereikbaar.

ik heb al contact opgenomen met Strato maar deze geven aan geen storingen te hebben en hebben blokkeren ook geen specifieke IP adressen…

Probleem speelt sinds vandaag (2 juli), gisteravond had ik deze problemen nog niet.

Iemand die mij hierbij kan helpen?

Beste antwoord door TM33

Even het modem resetten @EnricovD, wat gebeurt er dan?

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21105 reacties
  • 2 juli 2024

Hallo @EnricovD 

Hier werkt het via Odido WiFi. Misschien dat jouw IP adres op een blacklist staat?

Blacklist check


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 juli 2024

Hallo @Waqqas,

Bedankt voor je supersnelle antwoord en hulp. Ik heb de check uitgevoerd, gelukkig is alles groen en is deze nergens geblokkeerd.


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1311 reacties
  • 2 juli 2024

Hallo @EnricovD ,
Hier werkt het ook gewoon via de WiFi van Odido. Heb het geprobeerd met Firefox en met Google Chrome.
Werkt het inmiddels weer? 

Welke browser gebruik je, en kan de ook eens proberen om cookies en dat soort gegevens te verwijderen uit je browser en het daarna opnieuw proberen?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 juli 2024

Hoi @soepkip67,

ik heb het geprobeerd via Edge en Safari en op meerdere apparaten (iPhone, MacBook, iPad) maar op alle apparaten hetzelfde probleem…

Cookies al gewist en ook via Private tabs geprobeerd maar niks lijkt te helpen…

Ik heb zelf een IT achtergrond (+ 15 jaar) dus had al het een en ander geprobeerd… Ook DNS servers aan de router (WAN) kant al aangepast van “Auto” naar Cloudflare en Google maar zelfs dit helpt niet…


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1311 reacties
  • 2 juli 2024

Hallo @EnricovD ,

Dan weet ik het ook even niet verder, heb je de meest simpele test ook al gedaan power reboot van de Zyxel? Of eventueel een reset?

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21105 reacties
  • 2 juli 2024

@EnricovD 

En als je een VPN opzet, dan werkt het ook of niet?


TM33
  • is een Top Poster
  • 30 reacties
  • Antwoord
  • 2 juli 2024

Even het modem resetten @EnricovD, wat gebeurt er dan?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen