Skip to main content

Ontzettend instabiel internet

Toon eerste reactie

30 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 mei 2024

@lrdewaal ik heb precies hetzelfde probleem en ben ook van plan om over te stappen naar kpn. werkt de internet van kpn tot nu toe goed bij jou?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 19 mei 2024

@Turko25 Sinds de overstap hebben we 0 problemen gehad met KPN, zeker aan te raden!

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 juni 2024

Wat ik niet snap is dat ik op het forum vele verhalen kan terugvinden met allemaal hetzelfde probleem. Ik zie bij veel van die verhalen dezelfde Support medewerker van Odido assisteren en elke keer met hetzelfde resultaat… Paar maanden dezelfde testen uitvoeren, we kunnen niets vinden, het ligt bij de klant en uiteindelijk mogen klanten gratis weg…..

Er moet toch, na hetzelfde probleem in meerdere topics behandeld te hebben, een lampje gaan branden bij Odido dat er iets structureel fout zit. Zo dom en slecht zijn ze ook weer niet…..

Ze kunnen blijkbaar niet toegeven/aangeven dat er iets fout zit bij hen want dan hebben alle klanten het recht om gratis over te stappen. Met deze aanname kan je bijna niet anders dan tot de conclusie komen dat het ‘helpen’ van de klanten die dit probleem melden, niets anders is dan ze zo lang mogelijk aan het lijntje houden om het geld zo lang mogelijk binnen te krijgen.

Ik ben blij dat ik binnen de 14 dagen bedenktijd termijn het probleem heb gevonden en alle communicatie hier heb kunnen lezen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik over 7 dagen weer goed internet ga krijgen via KPN…. Ik hoop dat Odido het probleem wel een keer gaat oplossen anders wordt de dekking van Glasvezel in NL voor hen een zeer beperkte markt aangezien KPN netwerk klanten, niet op de internet services van Odido kunnen vertrouwen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 11 juni 2024
Frankg77 schreef:

Wat ik niet snap is dat ik op het forum vele verhalen kan terugvinden met allemaal hetzelfde probleem. Ik zie bij veel van die verhalen dezelfde Support medewerker van Odido assisteren en elke keer met hetzelfde resultaat… Paar maanden dezelfde testen uitvoeren, we kunnen niets vinden, het ligt bij de klant en uiteindelijk mogen klanten gratis weg…..

Er moet toch, na hetzelfde probleem in meerdere topics behandeld te hebben, een lampje gaan branden bij Odido dat er iets structureel fout zit. Zo dom en slecht zijn ze ook weer niet…..

Ze kunnen blijkbaar niet toegeven/aangeven dat er iets fout zit bij hen want dan hebben alle klanten het recht om gratis over te stappen. Met deze aanname kan je bijna niet anders dan tot de conclusie komen dat het ‘helpen’ van de klanten die dit probleem melden, niets anders is dan ze zo lang mogelijk aan het lijntje houden om het geld zo lang mogelijk binnen te krijgen.

Ik ben blij dat ik binnen de 14 dagen bedenktijd termijn het probleem heb gevonden en alle communicatie hier heb kunnen lezen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik over 7 dagen weer goed internet ga krijgen via KPN…. Ik hoop dat Odido het probleem wel een keer gaat oplossen anders wordt de dekking van Glasvezel in NL voor hen een zeer beperkte markt aangezien KPN netwerk klanten, niet op de internet services van Odido kunnen vertrouwen.

@Frankg77 Ik ben een beetje gaan rondkijken en het zijn altijd dezelfde mensen die reageren inderdaad. Wat ik ook apart vind, is dat sommige medewerkers een profielfoto hebben die eruit zien alsof ze vers uit de AI Image Generator zijn gekomen. Kan natuurlijk ook gewoon filters of dergelijke zijn, maar ze antwoorden wel alsof ze zombies zijn.
Tommie en Cheyenne lijken voor mijn ongetraind oog toch wel erg op AI generated images maar oke, I could be wrong.

In ieder geval, ik heb geen idee waarom Odido er zo’n puinhoop van maakt, ik hoop dat iedere toekomstige klant eerst dit forum doorspit zodat ze weten waar ze mee te maken gaan krijgen.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 september 2024

Wij kampen al maanden met precies dezelfde problemen. Sinds de overname van Tweak door Odido is onze internetverbinding, zowel op kabel als Wifi vreselijk instabiel. We hebben eindeloze keren contact gehad met de klantenservice, maar elke keer krijgen we andere excuses, of dingen die niet aan onze kant zouden deugen,  te horen. Ze wijzen naar alles behalve de daadwerkelijke oorzaak van het probleem. Onze wifi-verbinding valt voortdurend weg, waardoor het vrijwel onmogelijk is om bijvoorbeeld een Teams-vergadering te houden of alleen al een appje te sturen. Het frustrerende is dat zodra we overschakelen op 5G, alles perfect werkt, maar dat kost ons natuurlijk flink wat data. Het is gewoon niet te doen om zo verder te gaan. Toch werd ons verzoek om het abonnement te beëindigen ook afgewezen, zoveel macht... Het lezen van dit verhaal voelt als een opluchting, omdat het duidelijk maakt dat we niet de enigen zijn die zo aan het lijntje worden gehouden. Het is echt schandalig hoe er met klanten wordt omgegaan.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen