Skip to main content

onstabiel netwerk T-56

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Sinds ik mijn modem heb vervangen door een T-56 zit ik met één zeer onstabiel internet en moet de modem bijna dagelijks resetten.

Geeft aan geen verbinding met internet de wifi is het probleem de bekabelde apparatuur werkt gewoon op netwerk

Nu heb ik mijn oude modem de HG 659 weer aangesloten en is mijn netwerk al weken zeer stabiel zonder te hoeven te ressetten.

Meer mensen met dit probleem?

Uitgelichte reactie

22 juni 2025

Hallo ​@Gomp 

Maak je gebruik van WiFi versterker en wat heb je allemaal bekabeld aangesloten op de Zyxel?

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21806 reacties
  • 22 juni 2025

Hallo ​@Gomp 

Maak je gebruik van WiFi versterker en wat heb je allemaal bekabeld aangesloten op de Zyxel?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 juni 2025

Ik heb een fritz repeater 450E voor in de tuin en een Nighthawk 3000 voor de boven verdieping bekabeld.

Verder een tv en xbox bekabeld dat was het.

Tot nu loopt het goed voorheen ook 2 jaar geen storing of uitval, maar met de T-56 blijft het een drama bekabeld doet alles maar geen wifi op telefoons of andere wifi gebruikers.

Bij het uithalen en insteken van de stekker werkt alles weer.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21806 reacties
  • 22 juni 2025

@Gomp 

Kan je eens kijken of de T56 stabiel is wanneer de Nighthawk en repeater niet zijn aangesloten?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 juni 2025

Nu aangesloten met alleen tv bekabeld 

Verder alles er achter weg

Laat het weten hoe het gaat.

Thx.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 juni 2025

Denk dat de fout is gevonden.

( verbonden zonder internet)

Als ik met de repeater verbind geef die het aan ook al zit ik nadien op het wifi van de router, moest zodoende de router resseten.

Nu heb ik de repeater opnieuw ingericht en geeft geen foutmelding meer.

Bedankt voor je advies.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen