Ik had een openstaande factuur voor T-Mobile Thuis dus de service was geblokkeerd. Gisteren heb ik de openstaande facturen betaald via ideal, ik heb een e-mail ontvangen over de blokkade, maar ik kan nog steeds niet internetten.
Ik heb alle tips opgevolgd en ook een harde reset gedaan maar het werkt nog steeds niet.
Sorry voor de taal, ik ben geen Nederlands
Beste antwoord door Demi van Odido
@Vitas Ik heb meteen voor je meegekeken hoe het precies zit. Zo te zien staat er wel nog een bedrag open voor de factuur van augustus. De factuur van juli heb je inderdaad betaald en is het netjes bij ons binnengekomen, top! Zodra je de factuur van augustus ook hebt betaald, wordt de blokkade eraf gehaald. Je kunt de openstaande factuur betalen via iDeal in My T-Mobile Thuis: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement.
@Vitas Ik heb meteen voor je meegekeken hoe het precies zit. Zo te zien staat er wel nog een bedrag open voor de factuur van augustus. De factuur van juli heb je inderdaad betaald en is het netjes bij ons binnengekomen, top! Zodra je de factuur van augustus ook hebt betaald, wordt de blokkade eraf gehaald. Je kunt de openstaande factuur betalen via iDeal in My T-Mobile Thuis: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement.
Moderator edit - photo deleted: please don't add personal info to a public post, thanks.
A
Anonymous
0 reacties
4 september 2022
Vitas schreef:
Je艣li zap艂aci艂e艣 za sierpniow膮 faktur臋 i otrzyma艂e艣 potwierdzenie e-mailem, spr贸buj od艂膮czy膰 modem (i telewizor, je艣li dotyczy) i pod艂膮czy膰 go ponownie?
Zwykle rozwi膮zuje to problem, je艣li nie, daj nam zna膰.
Ta wiadomo艣膰 zosta艂a przet艂umaczona za pomoc膮 T艂umacza Google.
If you have paid for the August invoice and a confirmation via e-mail is received, try to disconnect the modem (and TV, if applicable) and reconnect it?
This usually fixes the problem, if not, please let us know.
This message was translated using Google Translate.
@Demi er zijn enkele uren verstreken sinds de betaling met ideal. Vergrendeld nog steeds toegepast, kan zelfs geen snelheidstest doen. Hetzelfde geldt voor wifi en kabel. Resetten van de router helpt niet.
Hi @Vitas, goed dat je dit aangeeft! Je zou binnen twee uur na de betaling weer van jouw diensten moeten kunnen genieten. Omdat je nog niet gedebokkeerd bent, wil ik je vragen om een betaalbewijs per e-mail op te sturen naar: credit@t-mobilethuis.nl. Certin controleert dan de betaling. Zodra zij ook zien dat alles klopt, dan word je gedeblokkeerd. Laat je het hier weten als het via die weg gelukt is? 馃挭
Ik zag deze toevallig voorbij komen. Ik had van de week exact een zelfde probleem bij een andere klant geconstateerd met hetzelfde modemtype. Ik heb de diensten opnieuw op je modem gezet. Ik heb het modem uitgelezen en nu moet het werken. Wil je het nog een keer proberen?
ik ga even met de techneuten zitten hoe we dit kunnen voorkomen bij andere klanten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.