Hallo,
Mijn externe IP adres is niet bereikbaar. Hierdoor kan ik niet in mijn thuisnetwerk terecht komen van buiten mijn lokale netwerk. Mijn IP is “shielded”. Hoe kan ik dit opheffen?
Gr,
Faroek
Hallo,
Mijn externe IP adres is niet bereikbaar. Hierdoor kan ik niet in mijn thuisnetwerk terecht komen van buiten mijn lokale netwerk. Mijn IP is “shielded”. Hoe kan ik dit opheffen?
Gr,
Faroek
Beste antwoord door yalerta
Juiste externe ip adres? Controleer
Pingen werkt niet als dit niet in de apparatuur is ingebakken en geeft geen indicatie of de NVR bereikbaar is.
Hoe is de externe toegang opgezet? Gaat dit via een dDNS service van de fabrikant, dan is soms het openen van poorten niet nodig.
Bij het zelf instellen en opzetten van de verbinding kan het nodig zijn om in de app op de telefoon 2 x dezelfde NVR op te geven. Een interne en een externe verbinding
Voorbeeld; Intern 192.168.1.177 poort 554
Extern: xxx.xxx.xxx.xxx poort 52554 In een dergelijk opzet zal dan in de modem/router een poortdoorschakeling (portmapping) gemaakt moeten worden, inkomend verkeer op poort 52554 gaat naar server 192.168.1.177 poort 554
Testen met de app op een telefoon doe je dan door de wifi uit te schakelen en verbinding via het GSM netwerk te maken.
Zyxel modem? Dan is er bij de WAN interface de ETH_Internet voor glasvezel of de VD_Internet voor een ADSL verbinding.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.