@henrydenhengst Ik ben bang dat @Tommie mij wat overschat heeft, maar ik wil het toch proberen. ;-) Ik zie in de screenshots van de Zyxel dat je zowel port forwarding als port triggering hebt gebruikt. Volgens mij heb je die laatste niet nodig. Voor de zekerheid zou ik die weghalen om te voorkomen dat ze elkaar in de weg zitten.
Verder valt op dat je onder WAN-interface Standaard hebt staan. Hoewel dat lijkt te werken zou ik expliciet de juiste interface kiezen: ETH_Internet (ervan uitgaande dat je glasvezel hebt).
Met Nginx Proxy Manager ben ik niet bekend, maar in de screenshots lijkt het net alsof je nu SSL op poort 80 aan hebt staan, terwijl dat niet werkt. Ik vermoed dat je beide aan moet zetten: poort 80 zonder en 443 met SSL. Ik weet van het instellen van mijn Synology NAS dat je bijvoorbeeld niet poort 80 extern kunt forwarden naar 443 intern. Dat moet je de server zelf laten doen (en in de router beide poorten openzetten en naar dezelfde interne poort sturen, dus 80 → 80 en 443 → 443).
Overigens heeft TM inderdaad geen IPv6, maar dat zou de werking met IPv4 niet in de weg moeten staan.
Dit alles is in aanvulling op de suggesties van @louisL (extern beheer van de Zyxel uitzetten en met bijvoorbeeld 4G testen). Het zijn maar losse flodders van mijn kant, maar hopelijk kun je er toch iets mee. Succes!