Skip to main content

Compensatie nav geen internet

De laatste tijd zijn er veel storingen aan het vaste internet, regelmatig is er geen verbinding of een verbinding van maar enkele mbps.

Er is nu weer een storing aan het vaste netwerk. ik heb een mail gehad dat ter compensatie ik 24 uur onbeperkt internet kan krijgen en zo mijn hotspot kan gebruiken en alles weer op internet kan. Aan deze mail te zien verwachten ze dus dat de storing waarschijnlijk wat langer gaat duren.

Echter heb ik een unlimited abbonement en heeft dat voor mij geen meerwaarde. Wat voor compensatie kan ik verwachten? Korting?

Uitgelichte reactie

22 juni 2025

Hallo ​@Daniel266 

Indien de storing langer dan 12 uur duurt dan krijg je achteraf een compensatie voor de dagen dat je geen internet had.

1/30ste van je maandelijkse kosten x het aantal dagen dat je geen internet had.

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21768 reacties
  • 22 juni 2025

Hallo ​@Daniel266 

Indien de storing langer dan 12 uur duurt dan krijg je achteraf een compensatie voor de dagen dat je geen internet had.

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 47 reacties
  • 22 juni 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Daniel266 

Oke maarja de andere met een goedkoper abbonement die krijgen inprincipe wel een compensatie. Niet helemaal eerlijk

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9342 reacties
  • 22 juni 2025

Bij kortere vebrekeringen zijn er geen compensaties. Vanaf 12 uur is het dus een klein bedragje per dag. De vouchers zijn juist bedoeld om je met internet verbonden te houden bij een vast internet storing. Dat heeft voor veel mensne juist meer waarde dan die 2 euro op een dag.

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 47 reacties
  • 22 juni 2025
eric schreef:

Bij kortere vebrekeringen zijn er geen compensaties. Vanaf 12 uur is het dus een klein bedragje per dag. De vouchers zijn juist bedoeld om je met internet verbonden te houden bij een vast internet storing. Dat heeft voor veel mensne juist meer waarde dan die 2 euro op een dag.

Ja dat begrijp ik dat het voor die mensen zonder unlimited abbonement meerwaarde heeft. Maar iemand met een unlimited abbonement die elke maand meer betaald die heeft er niks aan

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 47 reacties
  • 22 juni 2025

Daarnaast heb ik zelf ook matig tot geen mobiel netwerk de hele dag al. En dat is heel erg vaak bij odido dat de mobile data best ruk is terwijl ik betaal voor 300mbps.

Als je daar dan een klacht over indiend dan word je afgescheept met ja het KAN druk zijn of KAN even een dipje hebben. Dat begrijp ik helemaal maar het is meestal een slechte ruk verbinding.

Voor dat geld wat je er voor betaald en hoe slechte verbinding je meestal krijgt is het niet waard. Als ik in Belgie ben heb ik helemaal geen verbinding en roaming staat aan en andere provider kiezen word het niet beter van.

Dus puntje bij paaltje kan je er niet nog een klein beetje op vertrouwen

Hier een screenshot. De app was al een minuut bezig voor hij kon beginnen met meten.

Nog een een kwartier later ofzo

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen