Skip to main content
Beantwoord

Call of Duty foutmelding PS5


Goedemorgen,

 

Ik stak deze thread in met een foutmelding... Nu is die verholpen omdat ik een beetje dom aan het doen was. Wel een vraag:

 

Ik heb op mijn modem UPnP uitgezet, omdat dat voor CoD Resurgence schijnt te moeten. Moet ons modem nog een update krijgen of kan ik ongenegeerd spelen (en UPnP weer aanzetten?).

 

Ik hoor het graag. Gr. Ron

 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @DeadlyRon, welkom op onze Community!

Ik zie dat het modem nog op firmware B7 zit. Dit komt omdat hij net uit de fabriek is. Het kan een dag of 2 duren voordat hij volledig geupgraded is naar de nieuwste B10 firmware. Dan kun je UPnP weer inschakelen en spelen zonder problemen!  

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12829 reacties
  • Antwoord
  • 4 juni 2024

Hi @DeadlyRon, welkom op onze Community!

Ik zie dat het modem nog op firmware B7 zit. Dit komt omdat hij net uit de fabriek is. Het kan een dag of 2 duren voordat hij volledig geupgraded is naar de nieuwste B10 firmware. Dan kun je UPnP weer inschakelen en spelen zonder problemen!  


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 juni 2024

Werkt het nu @DeadlyRon? zoja @Tommie van Odido kan je bij mij ook die update/upgrade uitvoeren. Mijn zoontje klaagt dat er veel spikes zijn en trage verbinding met PS5. Dank !


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12829 reacties
  • 6 juni 2024

Hi @marief, de laatste firmware staat op alle modems sinds een paar weken.

Speelt je zoon bekabeld of via wifi? Ervaar je ook haperingen in het dagelijks gebruik van internet of dat niet? 

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen