Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T56 icm Unifi Cloud Key Plus G2 - Geen IP adres

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ca. 3 weken geleden zijn wij overgestapt van KPN naar Odido. 

Vanaf het moment van overstappen krijgt mijn Cloud Key geen IP adres. Op het scherm wordt aangegeven "Obtaining IP address”.

Volgens de helpdesk zouden wij een update van de firmware krijgen. Dit is echter nog niet gebeurd.
Wanneer kunnen we deze update verwachten? Zonder update werkt ons netwerk niet zoals het hoort en zoals het was. Dit lijkt me niet de bedoeling van Odido.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi @FSpeelman, je staat bij deze op de lijst voor de nieuwe firmware update. Je krijgt deze vermoedelijk morgen aan het eind van de middag. Het modem zal dan een paar minuten offline zijn en zelf weer opstarten. Laat je weten of het heeft geholpen? Dankjewel!

Bekijk origineel

6 reacties

henkdeleeuw
Forum|alt.badge.img
  • is een Top Poster
  • 256 reacties
  • 23 maart 2024

Deze update krijg je niet vanzelf (of met heel veel vertraging).
Zet je klantnummer (dat is van de vorm ABC12345) in je profiel hier (te bereiken via je avatar rechts boven), en vraag aan @Tommie van Odido @Ishana van Odido @Teresa van Odido of ze je op de lijs willen zetten voor versnelde uitrol van de update.
Met een beetje geluk is het dan maandag of dinsdag voor elkaar.

• Auteur
  • 1 reactie
  • 23 maart 2024
henkdeleeuw schreef:

Deze update krijg je niet vanzelf (of met heel veel vertraging).
Zet je klantnummer (dat is van de vorm ABC12345) in je profiel hier (te bereiken via je avatar rechts boven), en vraag aan @Tommie van Odido @Ishana van Odido @Teresa van Odido of ze je op de lijs willen zetten voor versnelde uitrol van de update.
Met een beetje geluk is het dan maandag of dinsdag voor elkaar.

Dank je. Ga het direct proberen.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2961 reacties
  • Antwoord
  • 24 maart 2024

Hi @FSpeelman, je staat bij deze op de lijst voor de nieuwe firmware update. Je krijgt deze vermoedelijk morgen aan het eind van de middag. Het modem zal dan een paar minuten offline zijn en zelf weer opstarten. Laat je weten of het heeft geholpen? Dankjewel!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 maart 2024

Hier hetzelfde probleem, krijg met geen mogelijkheid internet naar de Cloudkey gen 2 plus.

Mag ik aub ook op de lijst? @Tommie van Odido @Ishana van Odido @Teresa van Odido 

Zyxel EX5601-T1

V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108

• 1 reactie
  • 8 april 2024

Same here. Kan ik a.j.b. ook op de lijst voor een firmware upgrade, Zyxel EX5601-T1 V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108.

Thanks alvast @Tommie van Odido @Ishana van Odido @Teresa van Odido 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 9 april 2024

Hi @domienepien, ik heb je gelijk op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal spoedig naar je modem gepusht worden! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen