Skip to main content
Sticky

🎮 Welkom in de Gaming Zone! 🎮

🎮 Welkom in de Gaming Zone! 🎮
Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey gamers! 🚀 Read this first.

We zijn super enthousiast om een gloednieuwe sectie in de Odido Community te introduceren—De Gaming Zone! Dit is dé plek waar alle gamingliefhebbers, of je nu casual of hardcore gamer bent, samen kunnen komen om te kletsen, ervaringen te delen en plezier te hebben.

🔹 Wat kun je hier doen?
✅ Bespreek je favoriete games—PC, console, mobiel of cloud gaming!
✅ Deel tips, tricks en game-aanbevelingen.
✅ Praat over gaming gear, setups en de beste internetverbinding voor gaming.
✅ Vind medespelers en connect met andere gamers.
✅ Blijf op de hoogte van het laatste gamenieuws, trends en releases.

Deze ruimte is puur voor plezier en kennisdeling, zodat iedereen kan genieten van leuke gesprekken over gaming. Of je nu van FPS, RPG’s, racegames of strategie houdt—er is voor ieder wat wils! De huisregels staan in elk vast topic.

Dus, wat is jouw favoriete game op dit moment? Laten we het gesprek starten! Drop een reactie hieronder. ⬇️ 🎮

#GameOn #OdidoGaming #JoinTheFun

11 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8976 reacties
  • 7 april 2025

Ik speel graag Triominos online op Android.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 7 april 2025

Mmmmm door jouw screenshot ​@eric  Snap je heel snel wat de bedoeling is van het spel. Dank! 

Ik speel Rummikub en yahtzee als we op vakantie zijn.

Online soms Freecell, Solitaire en onderstaande spelletjes.

behalve Mario kan je alles samen spelen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Ik moet al deze spellen nog (uit)spelen of zelfs uit de verpakking halen. Nooit tijd voor, maar wil er dit jaar wel echt aan beginnen! 😂

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 17 april 2025

Vroeger speelde ik (2005-2010) enorm veel World of Warcraft en Age of Empires. Daarvoor vooral Battlefield 1942 en alles van Pokemon. Ik was een echte MMORPG-addict en kon geen genoeg krijgen van raiden in guilds op met name WoW. Daar heb ik echt te veel tijd aan “verspeeld” en was ik eigenlijk compleet verslaafd aan geraakt, zodanig dat mijn sociale leven er gedurende een jaar of 3 oprecht door verslechterde, maar gelukkig heb ik dat daarna meer dan goed gemaakt! 😊 

Momenteel speel ik op een DS emulator vooral Pokemon Platinum en HeartGold. Daarnaast heel af en toe nog WoW op een private server, maar dan vooral het origineel uit 2004. Af en toe hunker ik dermate veel naar nostalgische gevoelens dat ik de laptop aangooi en zo maar een paar uur zoet ben. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 april 2025
Zijn er ook mensen die COD mobile spelen??

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@Jason van Odido Kan ik me goed herinneren dat ik een paar jaar geleden naar WoW zat te kijken, zodat we samen konden gamen? Ik wil het nog steeds echt een keer proberen. Als het goed draait op m'n Macbook wil ik het zeker een kans geven! 🐲

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Sofyan.aa, tof dat je COD Mobile speelt! Ik speel het zelf niet, maar ik weet dat ​@Demy van Odido het veel heeft gespeeld! 😄

@Tommie van Odido Speel jij dit niet ook?

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 79 reacties
  • 1 mei 2025
Marciano van Odido schreef:

Hey ​@Sofyan.aa, tof dat je COD Mobile speelt! Ik speel het zelf niet, maar ik weet dat ​@Demy van Odido het veel heeft gespeeld! 😄

Haha ja zeker! Ik was echt niet weg te slaan met m’n granaatjes. Heb superveel gespeeld samen met ​@Manouk van Odido , en ons ​@Pharwin van Odido was ook van de partij! 😜

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 79 reacties
  • 1 mei 2025
Cristien schreef:

Mmmmm door jouw screenshot ​@eric  Snap je heel snel wat de bedoeling is van het spel. Dank! 

Ik speel Rummikub en yahtzee als we op vakantie zijn.

Online soms Freecell, Solitaire en onderstaande spelletjes.

behalve Mario kan je alles samen spelen.

Hay Day!! 😍

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Demy van Odido schreef:

Haha ja zeker! Ik was echt niet weg te slaan met m’n granaatjes. Heb superveel gespeeld samen met ​@Manouk van Odido , en ons ​@Pharwin van Odido was ook van de partij! 😜

Hey, wat leuk dat anderen ook Call Of Duty Mobile spelen! Ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld door drukte, maar ik ben zeker van plan om het weer te spelen (wanneer ik een nieuw toestel heb gekocht, mijn huidige kon het niet meer aan haha). 

@Sofyan.aa speel je ook Ranked Match, zo ja welke Rank ben je? En met welk wapen speel je het liefst? Ben erg benieuwd! 😁

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 79 reacties
  • 2 mei 2025
Pharwin van Odido schreef:
Demy van Odido schreef:

Hey, wat leuk dat anderen ook Call Of Duty Mobile spelen! Ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld door drukte, maar ik ben zeker van plan om het weer te spelen (wanneer ik een nieuw toestel heb gekocht, mijn huidige kon het niet meer aan haha). 

@Sofyan.aa speel je ook Ranked Match, zo ja welke Rank ben je? En met welk wapen speel je het liefst? Ben erg benieuwd! 😁

Nice, Pharwinning!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen