Skip to main content
Sticky

Meld je aan voor de Odido Community Open Dag 2025

Meld je aan voor de Odido Community Open Dag 2025
Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Op deze eerste Open Dag gaan we jullie laten zien waarom de Community zo'n handig platform is. Waar kun je het voor gebruiken? Waarom help je anderen hiermee? En what's in it for you? Ook nemen we een kijkje achter de schermen bij Odido en zullen alle aanwezigen een leuk extraatje mee naar huis krijgen! 😉

Houd er alsjeblieft rekening mee dat deze Open Dag bedoeld is voor iedereen die interesse heeft in de Community en Odido. We hebben deze dag niet ingericht om samen verbindingsproblemen te tackelen, maar gaan jullie wel wegwijs maken in het nog sneller zelf oplossen van bepaalde vraagstukken. 

De maximale groepsgrootte is 50 dus we kunnen alleen de eerste 50 aanmeldingen registreren. Het precieze programma volgt later. 

Kijk jij uit naar en word je warm van dit idee? Meld je dan aan voor dit evenement door te RSVP’en via deze event-link: Open Dag Community Odido, Wed, 21 May. 2025 at 11:00, Europe/Amsterdam | Odido community én door een privébericht te sturen naar Marciano van Odido - klik op Marciano's naam en daarna op de button [Stuur bericht] en zet daarin de volgende gegevens, dan zorgen wij ervoor dat je aangemeld wordt:

-Je volledige naam zoals op jouw Odido contract (Mobiel of Internet + TV)

-Je e-mailadres

-Je 06-nummer

We zien je graag op 21 mei! 🙋‍♂️

Open Dag Community Odido, Wed, 21 May. 2025 at 11:00, Europe/Amsterdam | Odido community

P.s. een lunch is onderdeel van dit evenement en wordt verzorgd vanuit Odido.

10 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 15 april 2025

Let op! ook jij bent welkom! Meld je snel aan. 
🍀👆🏻
Open dag community 

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1789 reacties
  • 16 april 2025
Cristien schreef:

Let op! ook jij bent welkom! Meld je snel aan. 
🍀👆🏻
Open dag community 

Jij ook ​@Cristien! ;-)

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 17 april 2025

Iedereen is welkom ​@TMTV 🤝☺️

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

ik kan niet ):

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 24 april 2025

Meld je nu aan! Het kan nog steeds! 
P.s. een lunch is onderdeel van dit evenement en wordt verzorgd vanuit Odido. 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 26 april 2025

Een mooie rede om een extra vrije dag te nemen👍🤝 21 mei.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 1 mei 2025

UPDATE: we hebben inmiddels een mooi clubje aanmeldingen binnen, maar willen jullie aanmoedigen om ook te komen dus meld je vandaag nog aan en zorg ervoor dat je straks op de 21e kunt genieten van een zeer bijzondere Open Dag! 😁

Om alvast, zoals beloofd, een klein tipje van de sluier te lichten: we hebben 2 zeer bijzondere sprekers, onder anderen, en zorgen ervoor dat jullie met een nieuwtje naar huis gaan! Als dat niet aanmoedigt…. 😊

peter-keetfm

@Jason van Odido 

Helaas lees ik dit bericht nu pas.

Ik ben niet zo actief meer geweest op het Odido forum.

Druk bezig met groen doen.

Zonnepanelen en thuisbatterijen en de hele installatie aan het inrichten.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het nieuwtje.😁

MiVo
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 mei 2025

Ik ben er wel bij, ik ben nog niet zo actief hier op de community, ik heb sinds september vorig jaar mobiel van Odido, en volgende maand stap ik met internet en tv over naar Odido. Ik ben erg nieuwsgierig naar de open dag. 🙂

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 4 mei 2025
MiVo schreef:

Ik ben er wel bij, ik ben nog niet zo actief hier op de community, ik heb sinds september vorig jaar mobiel van Odido, en volgende maand stap ik met internet en tv over naar Odido. Ik ben erg nieuwsgierig naar de open dag. 🙂

Iedereen is welkom! Leuk dat je nieuwsgierig bent! 👍 Ik zie al dat er langzaamaan steeds meer aanmeldingen zijn! 👆🏻😀

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen