Skip to main content
News

Nieuw! T-Mobile TV App voor jouw Smart TV!

  • 4 oktober 2021
  • 7 reacties
  • 1614 Bekeken
Nieuw! T-Mobile TV App voor jouw Smart TV!
Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hallo allemaal! Het moment is aangebroken dat wij bekend kunnen maken dat de T-Mobile TV App nu óók gelanceerd is voor Samsung en Android Smart TV's! 

 

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels en gelijk kunnen genieten van tv!


Waarom T-Mobile TV als app op jouw smart tv?

  • Alles van T-Mobile TV via de app op je smart-tv of mediaplayer​

  • Geen TV Box, geen kabels of aparte afstandsbediening meer nodig​

  • Direct in het menu van je tv bij je andere favoriete apps ​

  • Kijk via een TV Box of op een geschikt apparaat via de T-Mobile TV app

 

Benieuwd hoe je de T-Mobile TV App kan downloaden en hoe dit het tv-kijken nog makkelijker maakt? Check dan snel dit topic voor meer informatie: 

 

Media is niet beschikbaar

 

7 reacties

  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 3 november 2021

Is het nog steeds beta? Hoe stuur ik de box terug? 


  • is een Top Poster
  • 19 reacties
  • 2 februari 2022

Dat is goed en mooi nieuws, :thumbsup_tone1: maar kan de T-Mobile TV  app op meerdere smart tv's gezet worden op binnen 1 T-mobile Thuis Abonnement??


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20591 reacties
  • 2 februari 2022

Hallo @tim_nl 

De T-Mobile TV app kan op 4 apparaten worden geregistreerd en ook op 4 apparaten tegelijk worden gebruikt 😀


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 26 maart 2022

Hallo,

Ik heb na meer dan 2 jaar met de TV box tv te hebben gekeken nu ook de stap gezet om via de T-Mobile tv app op mijn Samsung tv te gaan kijken. Het was even puzzelen maar eind goed al goed. Maar nu heb ik wel een irritant iets opgemerkt. Ik heb de tv uitgedrukt en start na een tijdje 1/7 uur de tv weer op, krijg ik het programma waarin ik ben gestopt nog even te zien en krijg ik na een tijdje een tekst scherm waarin onder op een knop zichtbaar wordt "Herstarten "je kunt dan niets anders meer doen dan hierop drukken en dan wordt het beeld even zwart en start de zender op het programma dat staat gepland volgens de  programmering.

Vraag: hoe kan ik dat Herstarten voorkomen en wat doe ik mogelijk fout.

Graag hoor ik van jullie.


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 28 maart 2022

Hi @Rob62 ,

Thanks voor je bericht! Ik denk graag met je mee. Voor het overzicht, ervaar je dit wanneer je gebruik maakt van live tv kijken, Begin Gemist of Terug Kijken? Ervaar je dit probleem ook wanneer de TV Box van een fabrieksreset is voorzien? De TV Box wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen: 

Media is niet beschikbaar

Ik hoor graag van je.


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 7 april 2022

Is het al bekend wanneer de T Mobile TV app beschikbaar komt voor LG televisies? 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 16 november 2022
Demi schreef:

Hallo allemaal! Het moment is aangebroken dat wij bekend kunnen maken dat de T-Mobile TV App nu óók gelanceerd is voor Samsung en Android Smart TV's! 

 

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels en gelijk kunnen genieten van tv!

Waarom T-Mobile TV als app op jouw smart tv?

  • Alles van T-Mobile TV via de app op je smart-tv of mediaplayer​

  • Geen TV Box, geen kabels of aparte afstandsbediening meer nodig​

  • Direct in het menu van je tv bij je andere favoriete apps ​

  • Kijk via een TV Box of op een geschikt apparaat via de T-Mobile TV app

 

Benieuwd hoe je de T-Mobile TV App kan downloaden en hoe dit het tv-kijken nog makkelijker maakt? Check dan snel dit topic voor meer informatie: 

 

Media is niet beschikbaar

 

bij mijn samsung tv kun je het menu voor de tv gids niet laden hij blijft eindeloos laden


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen