Skip to main content
Beantwoord

slecht bereik telefoon in huis

• 20 oktober 2023
  • 4 reacties
  • 349 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds een paar weken heeft een deel van het gezin en ik heel slecht telefoon bereik in huis. Met T-mobile ging alles goed. Mijn zoon heeft een KPN Abonnement en nergens last van.

Ik kan geen normaal telefoongesprek voeren,  de lijn valt steeds weg, breekt, kraakt etc. Heel vervelend.

Volgens de dekkingskaart en storingskaart is er niets aan de hand. Wij wonen middenin Den Haag.

Graag een oplossing!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @SuzanneC 

Hoe ervaren jullie het mobiele netwerk op andere locaties? Als het alleen in Den Haag slecht is dan zou je een melding kunnen maken op de dekkingskaart.

https://www.odido.nl/netwerk/dekking

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • Antwoord
  • 20 oktober 2023

Hallo @SuzanneC 

Hoe ervaren jullie het mobiele netwerk op andere locaties? Als het alleen in Den Haag slecht is dan zou je een melding kunnen maken op de dekkingskaart.

https://www.odido.nl/netwerk/dekking

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 oktober 2023

Sinds een week slecht netwerk, 4g valt steeds uit, melding alleen noodoproepen. Zowel bij mij, mn vriendin als mn zusje die in een andere gemeente woont (wel minder maar ook problemen). Gewoon niet mee te werken op dit moment (zondag 22-10 al vanaf 8:30 op en af)

Is er een instelling die anders moet ivm verandering naar Odido ?

Of is het netwerk gewoon vol ?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 22 oktober 2023

@Waqqas - het is voornamelijk slecht in huis. Ik kan geen telefoon gesprek voeren, tenzij ik via WiFi bel. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 22 oktober 2023

@Waqqas  bij T mobile nooit problemen gehad. Nu max 1 streepje. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen