Skip to main content
Beantwoord

Sim blokkade

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi,

Mijn vriendin heeft mij uitgenodigd naar Spanje. Nu blijkt dat ik geen gebruik mag maken van mijn abonnement in het buitenland doordat ik al enige tijd met financiële problemen zit en het al eens eerder mis is gegaan met het naleven van mijn betalingsregeling…

Inmiddels sta ik er financieel beter voor en ik heb mijn betalingsregeling dan ook kunnen naleven (met uitzondering dat ik soms onvoldoende geld op mijn rekening had aangezien dit in een spaardoel stond. ik heb gezorgd dat het geld later alsnog afgeschreven kon worden).

Is het mogelijk de blokkade alsnog te verwijderen? Gelet op het feit dat ik sinds enige tijd mijn betalingen netjes naleeft (nu dat weer kan). ik word erg aangetast in mijn vrijheid omdat ik steeds van wii naar wifi leef... 

alvast dank voor het lezen

Beste antwoord door KarmaXI

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@KarmaXI, wat leuk dat je naar je vriendin in Spanje gaat! Wel zo fijn als je er ook kunt internetten, laten we samen naar een oplossing kijken! Heel goed om te lezen dat je er nu financieel beter voor staat. Bij een betalingsregeling wordt automatisch een blokkade voor Roaming op je abonnement gezet, zodat extra kosten voorkomen kunnen worden. Geen zorgen, we zijn hier niet de moelijkste in. Ik wou de blokkade voor je verwijderen, maar ik zie dat het al is gebeurd. 

Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! Zo niet, probeer dan handmatig verbinding te maken met een netwerk van een andere provider. Dit kan via de instellingen van je toestel. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hoi,

Vriendelijk bedankt hiervoor! Dat scheelt een hoop zoeken naar wachtwoorden hier :). het werkt!

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21726 reacties
  • 29 mei 2025

Hallo ​@KarmaXI 

Kan je alvast alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator kan meekijken?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 29 mei 2025

Hoi,

Heb ik met uitzondering van Track en Trace geloof ik zoveel mogelijk gedaan:) (inmiddels)

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@KarmaXI, wat leuk dat je naar je vriendin in Spanje gaat! Wel zo fijn als je er ook kunt internetten, laten we samen naar een oplossing kijken! Heel goed om te lezen dat je er nu financieel beter voor staat. Bij een betalingsregeling wordt automatisch een blokkade voor Roaming op je abonnement gezet, zodat extra kosten voorkomen kunnen worden. Geen zorgen, we zijn hier niet de moelijkste in. Ik wou de blokkade voor je verwijderen, maar ik zie dat het al is gebeurd. 

Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! Zo niet, probeer dan handmatig verbinding te maken met een netwerk van een andere provider. Dit kan via de instellingen van je toestel. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 30 mei 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi,

Vriendelijk bedankt hiervoor! Dat scheelt een hoop zoeken naar wachtwoorden hier :). het werkt!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@KarmaXI fijn dat het weer werkt! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens jou en je vriendin heel veel plezier in Spanje, maak er een mooie tijd van! ☀️

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen