Beantwoord
Problemen met ontvangen verificatie-sms PayPal
Sinds een aantal weken heb ik problemen met het ontvangen van de sms'jes die PayPal stuurt bij het inloggen (2-traps verificatie).
Soms komen ze vrijwel direct binnen zoals het hoort, maar sinds een paar weken vaak ook helemaal niet.
Een paar dagen geleden ging het weer goed, nadat het een tijdje niet gewerkt had, dus ik had goede hoop dat het probleem opgelost was, maar helaas ging het vandaag weer mis.
Aangezien andere sms'jes wel goed binnenkomen lijkt het een specifiek probleem met Paypal te zijn. Zij geven aan dat de sms'jes wel verstuurd worden en dat het probleem daarmee aan de ontvangende kant zouden moeten zitten (dus ergens bij T-Mobile).
Het zou fijn zijn als dit probleem verholpen zou kunnen worden 🙂
Soms komen ze vrijwel direct binnen zoals het hoort, maar sinds een paar weken vaak ook helemaal niet.
Een paar dagen geleden ging het weer goed, nadat het een tijdje niet gewerkt had, dus ik had goede hoop dat het probleem opgelost was, maar helaas ging het vandaag weer mis.
Aangezien andere sms'jes wel goed binnenkomen lijkt het een specifiek probleem met Paypal te zijn. Zij geven aan dat de sms'jes wel verstuurd worden en dat het probleem daarmee aan de ontvangende kant zouden moeten zitten (dus ergens bij T-Mobile).
Het zou fijn zijn als dit probleem verholpen zou kunnen worden 🙂
Beste antwoord door Sam-
Hoi allen,
Allereerst bedankt voor het delen van jullie ervaringen en nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hebben inmiddels een update ontvangen van de afdeling die zich hier dagelijks mee bezig houdt. Het is nog niet de oplossing, maar er wordt wel hard aan gewerkt:
Sommige T-Mobile klanten ervaren af en toe problemen met het ontvangen van PayPal verificatie-sms’jes. Een vervelend probleem, dat helaas voorkomt bij providers wereldwijd. De oorsprong ervan is complex en heeft met name te maken met de wijze waarop bedrijven sms’jes versturen aan hun klanten. Hiervoor bestaan speciale diensten, die er op ingericht zijn bedrijven zoals banken en andere dienstverleners sms-berichten naar onze gezamenlijke klanten te kunnen laten sturen. Voor het verzenden van die sms’jes maken veel bedrijven gebruik van aparte leveranciers. Afhankelijk van de technieken die zij hierbij gebruiken, kan het in bepaalde situaties voorkomen dat sms-berichten niet aankomen bij de ontvanger. We zijn hierover met PayPal in gesprek. T-Mobile werkt voortdurend aan een veilig en plezierig gebruik van ons netwerk voor al onze klanten.
Bekijk origineelAllereerst bedankt voor het delen van jullie ervaringen en nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hebben inmiddels een update ontvangen van de afdeling die zich hier dagelijks mee bezig houdt. Het is nog niet de oplossing, maar er wordt wel hard aan gewerkt:
Sommige T-Mobile klanten ervaren af en toe problemen met het ontvangen van PayPal verificatie-sms’jes. Een vervelend probleem, dat helaas voorkomt bij providers wereldwijd. De oorsprong ervan is complex en heeft met name te maken met de wijze waarop bedrijven sms’jes versturen aan hun klanten. Hiervoor bestaan speciale diensten, die er op ingericht zijn bedrijven zoals banken en andere dienstverleners sms-berichten naar onze gezamenlijke klanten te kunnen laten sturen. Voor het verzenden van die sms’jes maken veel bedrijven gebruik van aparte leveranciers. Afhankelijk van de technieken die zij hierbij gebruiken, kan het in bepaalde situaties voorkomen dat sms-berichten niet aankomen bij de ontvanger. We zijn hierover met PayPal in gesprek. T-Mobile werkt voortdurend aan een veilig en plezierig gebruik van ons netwerk voor al onze klanten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.