Unfortunately, messages from (37.143.82.179)weren't sent. Please contact your internet service provider since part of their network is on our block list (S3150)
You can also refer your provider to
http://mail. live. com /mail /troubleshooting. aspx#errors. (MW2NAM10FT011. eop-nam 10. prod. protection. outlook
. com) in replay to mail from command.
Haal alstublieft dit adres van de block.
Beste antwoord door Anonymous
ejteip schreef:
The mail system.
Haal alstublieft dit adres van de block.
T-Mobile is er druk mee bezig zoals je ook kunt lezen in het volgende topic;
Jason schreef:
Goedemiddag all, een langverwachte update: zoals inmiddels bekend is, komt het voor dat wanneer je een e-mail stuurt vanuit een T-Mobile e-mailadres naar e-mailadressen van Microsoft (denk aan hotmail.com, live.com en outlook.com), deze mail niet altijd aankomt bij de ontvanger. Je krijgt vervolgens een bounce message terug waarin wordt verteld dat je contact op moet nemen met jouw provider omdat het IP-adres op een blacklist staat.
Er wordt momenteel keihard gewerkt aan een oplossing. Jammer genoeg is deze niet op heel korte termijn te verwachten. Dit komt doordat wij hierin afhankelijk zijn van de beheerder van deze blacklist.
Zodra er updates zijn, plaatsen we die in dit topic. Bedankt voor jullie geduld en melding!
T-Mobile is er druk mee bezig zoals je ook kunt lezen in het volgende topic;
Jason schreef:
Goedemiddag all, een langverwachte update: zoals inmiddels bekend is, komt het voor dat wanneer je een e-mail stuurt vanuit een T-Mobile e-mailadres naar e-mailadressen van Microsoft (denk aan hotmail.com, live.com en outlook.com), deze mail niet altijd aankomt bij de ontvanger. Je krijgt vervolgens een bounce message terug waarin wordt verteld dat je contact op moet nemen met jouw provider omdat het IP-adres op een blacklist staat.
Er wordt momenteel keihard gewerkt aan een oplossing. Jammer genoeg is deze niet op heel korte termijn te verwachten. Dit komt doordat wij hierin afhankelijk zijn van de beheerder van deze blacklist.
Zodra er updates zijn, plaatsen we die in dit topic. Bedankt voor jullie geduld en melding!
Hoe lang duurt het nog voor dat ik weer mensen kan bereiken via Outlook. Ik heb veel outlook contacten. Ik denk dat ik overstap. Naar een andere provider.
A
Anonymous
0 reacties
11 december 2021
ejteip schreef:
Hoe lang duurt het nog voor dat ik weer mensen kan bereiken via Outlook. Ik heb veel outlook contacten. Ik denk dat ik overstap. Naar een andere provider.
In het topic waarnaar is verwezen zal je eerder antwoord krijgen, het is n.l. niet te doen om alle topics die over het zelfde onderwerp gaan met het zelfde antwoord te beantwoorden.
Een andere provider zal heel weinig verschil maken (ben ik bang), ook KPN, Freedom en Ziggo hebben dit probleem met enige regelmaat zoals bij hen op de fora te lezen is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.