Skip to main content
Beantwoord

grensgeval: geen bandbreedte mobiel switcht telkens tussen telekom.de en odido

  • 14 november 2023
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Als de mast in de buurt weer eens uitvalt, is de dichtstbijzijnde mast net over de grens in Duitsland.

De telefoon switcht dan automatisch naar telekom.de

Ondanks vol bereik met deze mast, is de bandbreedte niet meer dan een rietje. d.w.z., nauwelijks voldoende om een simpele tekstpagina te laden laat staan andere content.

Buiten het feit dat het uitvallen van de mast in de buurt zeer hinderlijk is, moet ik telkens m’n telefoon instellen op handmatig als ik thuis ben, daar deze anders telkens overschakelt en daarmee dan dus geen internetverbinding meer heb.

btw: “als de mast in de buurt weer eens uitvalt” dit gebeurt altijd bij regenbuien en harde wind.

Van het werk heb ik KPN. Noodgedwongen moet ik daar wel gebruik van maken als Odido d’r voor de zoveelste keer de brui aan geeft.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @iosis 

Je kan dit probleem melden op de dekkingskaart, dan ontvang je binnen 10 werkdagen een terugkoppeling van de netwerkspecialisten.

Bekijk origineel

4 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 14 november 2023

Aanvulling: telekom.de en odido hebben kennelijk alle contracten verbroken.

O2.de lijkt nu redelijk te werken. Al blijft het wel een knipperlicht verbinding.

Kan ervoor gezorgd worden dat telekom.de uit de selectie verdwijnt?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 16 november 2023

niemand een idee?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20342 reacties
  • Antwoord
  • 16 november 2023

Hallo @iosis 

Je kan dit probleem melden op de dekkingskaart, dan ontvang je binnen 10 werkdagen een terugkoppeling van de netwerkspecialisten.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 16 november 2023

Dank je voor de tip !!

Toen kon ik niet op de pagina komen gebruikmakend van een andere verbinding…

"Helaas! Deze pagina zit op slot" bij raadplegen van https://www.odido.nl/netwerk/storing

 

Vandaag als nog de melding geregistreerd met terugbel verzoek. 😀


Off toppic: op die pagina is het veld opgenomen: “Omschrijf duidelijk het probleem”.
Dit veld accepteert max. 50 tekens. Dat laat weinig ruimte voor verduidelijking… 🙄


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen