Ik heb sinds het verlengen met E-simkaart geen netwerk verbinding meer en kan ook niet bellen. Zelfs niet naar de klantenservice en maak me nu wel een beetje zorgen.
Wanneer ik bel zie ik gelijk '’oproep beëindigd'’ staan.
Iemand hier svp ervaring mee en wat ik nu het beste kan doen?
Groet,
Roderick
Geen netwerk en oproep direct beëindigd
Beste antwoord door Sam van Odido
Goedemorgen Roderick, bedankt voor de aanvullende informatie! Je geeft aan dat je gebruikmaakt van een iPhone X. Deze is niet geschikt voor eSIM. De iPhone XR en XS zijn trouwens wel geschikt. Mocht je van één van deze toestellen gebruikmaken, dan help ik je graag verder. Heb je een iPhone X, dan heb je echt een fysieke simkaart nodig. Ik heb niet de mogelijkheid om je oude fysieke simkaart te heractiveren, maar je zou wel langs kunnen gaan bij één van onze winkels om direct een nieuwe mee te krijgen op vertoon van jouw legitimatiebewijs. Mocht je niet in de buurt wonen van een winkel, dan stuur ik graag een nieuwe simkaart op naar je huisadres. Houd er wel rekening mee dat het in dat geval maximaal 3 werkdagen kan duren voordat je 'm binnen hebt. Ik wacht je reactie af!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.