Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik + geen internet in buitenland

  • 19 mei 2024
  • 9 reacties
  • 492 Bekeken

Ik ben onderweg naar Disneyland parijs en vanaf dat we België inrijden doet mijn bereik het totaal niet

 

Data roaming staat aan!

Ik heb al geprobeerd handmatig te verbinden op een ander netwerk niks werkt

 

Zover ik zie heb ik ook geen blokkades op m'n abbonement 

Beste antwoord door Hanszwolle

Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Hans, superleuk dat je naar Disneyland Parijs gaat! Je moet natuurlijk gewoon verbinding hebben en daar help ik je graag bij. Gaat het om het nummer **80? Ik zie dat er vannacht een blokkade is opgeheven. Lukt het inmiddels om verbinding te maken? In Frankrijk kan dit met de netwerken Orange en Bouygues. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Het werkt nu ongeveer een uurtje via bouygues

Bedankt voor de reactie in iedergeval 😁

Bekijk origineel

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21077 reacties
  • 19 mei 2024

Hallo @Hanszwolle 

Heb je misschien een openstaande betaling of heb je een betalingsregeling lopen waardoor Odido een blokkade kan plaatsen voor gebruik in het buitenland?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 mei 2024
Waqqas schreef:

Hallo @Hanszwolle 

Heb je misschien een openstaande betaling of heb je een betalingsregeling lopen waardoor Odido een blokkade kan plaatsen voor gebruik in het buitenland?

Die had ik lopen maar is betaald voor we vertrokken


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 mei 2024

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21077 reacties
  • 19 mei 2024

@Hanszwolle 

Staat alles nu als betaald in je Odido account? Zorg dat je klantnummer in je community profiel staat zodat een moderator kan meekijken.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9010 reacties
  • 20 mei 2024

Heb je via Ideal betaald of handmatig overboeken. In dat laatste geval kan het 3 werkdagen duren voordat je betaling in je account is verwerkt.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 mei 2024
Waqqas schreef:

@Hanszwolle

Staat alles nu als betaald in je Odido account? Zorg dat je klantnummer in je community profiel staat zodat een moderator kan meekijken.

Alles staat op betaald,

Ik ga vandaag ff bellen naar de

Waar vind ik m'n klant nummer? 😅


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Hans, superleuk dat je naar Disneyland Parijs gaat! Je moet natuurlijk gewoon verbinding hebben en daar help ik je graag bij. Gaat het om het nummer **80? Ik zie dat er vannacht een blokkade is opgeheven. Lukt het inmiddels om verbinding te maken? In Frankrijk kan dit met de netwerken Orange en Bouygues. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 20 mei 2024
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Hans, superleuk dat je naar Disneyland Parijs gaat! Je moet natuurlijk gewoon verbinding hebben en daar help ik je graag bij. Gaat het om het nummer **80? Ik zie dat er vannacht een blokkade is opgeheven. Lukt het inmiddels om verbinding te maken? In Frankrijk kan dit met de netwerken Orange en Bouygues. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Het werkt nu ongeveer een uurtje via bouygues

Bedankt voor de reactie in iedergeval 😁


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Fijn om te horen dat het werkt, Hans. Dan wens ik je héél veel plezier in Disney - maar dat gaat denk ik wel lukken! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen