Hallo @wiegerbuurma, wat heerlijk dat je in Zuid-Afrika zit, ik wens je heel veel plezier! Goed dat je dit aangeeft, ik ga je hierbij helpen! Het klopt dat je niet tegelijkertijd gebruik kunt maken van twee simkaarten in je toestel, ookal kan het toestel dit wel. Je dient hiervoor gebruik te maken van een Dual Sim. Dual sim is een systeem waarbij je twee sims (met verschillende telefoonnummers) tegelijk in je smartphone kunt gebruiken. Dat kan handig zijn, wanneer je bijvoorbeeld je privé- en je werktelefoon in één apparaat wilt combineren. Ook een simkaart + eSIM is mogelijk. Je kunt deze simkaart heel gemakkelijk aanvragen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Echter, kun je de simkaart dan binnen 3 werkdagen verwachten op het bij ons bekende adres.
Maakte je eSIM voorheen wel verbinding? Dan staat er vermoedelijk is niet goed bij je instellingen. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Ik heb even zitten zoeken op je e-mailadres, maar ik krijg je abonnement niet naar voren in ons systeem. Zou je je klant- of telefoonnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik met je meekijken in je account of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld!