Hallo,
Het lukt mij niet om de multisim te activeren op mijn nieuwe Apple Watch Ultra 2. Ik heb alle stappen gevolgd, maar mijn Watch app geeft het volgende aan bij netwerk. Zie foto.
zijn er meer met dit probleem of hoe hebben jullie dit verholpen?
Hallo,
Het lukt mij niet om de multisim te activeren op mijn nieuwe Apple Watch Ultra 2. Ik heb alle stappen gevolgd, maar mijn Watch app geeft het volgende aan bij netwerk. Zie foto.
zijn er meer met dit probleem of hoe hebben jullie dit verholpen?
Hallo,
Het lukt mij niet om de multisim te activeren op mijn nieuwe Apple Watch Ultra 2. Ik heb alle stappen gevolgd, maar mijn Watch app geeft het volgende aan bij netwerk. Zie foto.
zijn er meer met dit probleem of hoe hebben jullie dit verholpen?
Niemand die weet wat er aan de hand is. Zelfs op mijn andere apple watch lukt het niet meer. Je betaald wel gewoon voor de service. Ik zie dat er al eerdere topics over geweest zijn.
Maar ook die bieden nu geen oplossing.
Hallo
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hallo
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hallo,
Het gaat om het nummer dat eindigt op 648. Ik weet helaas niet waar ik dit in het profiel moet zetten. Het klopt dat er 2 multisims staan, de eerste in mijn rijtje was destijds gekoppeld aan mijn andere apple watch.
Mijn oude watch is naar fabrieksinstellingen gezet en tegelijkertijd kreeg ik de vraag of ik het abonnement(multisim) wilde verwijderen. Dat heb ik gedaan, omdat deze watch naar mijn vrouw gaat.
Ik maak dus op dit moment geen gebruik meer van een multisim op mijn watch. Op zowel mijn oude als mijn nieuwe watch krijg ik bovenstaande melding te zien.
Ik zou dus ook niet weten hoe ik nu een multsim gekoppeld krijg, omdat ik geen netwerk kan configueren zoals hierboven ook grijs wordt weergegeven.
Hallo
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hallo,
Het gaat om het nummer dat eindigt op 648. Ik weet helaas niet waar ik dit in het profiel moet zetten. Het klopt dat er 2 multisims staan, de eerste in mijn rijtje was destijds gekoppeld aan mijn andere apple watch.
Mijn oude watch is naar fabrieksinstellingen gezet en tegelijkertijd kreeg ik de vraag of ik het abonnement(multisim) wilde verwijderen. Dat heb ik gedaan, omdat deze watch naar mijn vrouw gaat.
Ik maak dus op dit moment geen gebruik meer van een multisim op mijn watch. Op zowel mijn oude als mijn nieuwe watch krijg ik bovenstaande melding te zien.
Ik zou dus ook niet weten hoe ik nu een multsim gekoppeld krijg, omdat ik geen netwerk kan configueren zoals hierboven ook grijs wordt weergegeven.
Ik heb nog even gekeken. De multsim, welke eindigt op 8149 was gekoppeld aan mijn oude apple watch 8 serie. Ook heb ik geprobeer deze weer te koppelen aan mijn telefoon en vervolgens het netwerk te installeren, maar ook daar krijg ik nu deze melding. En dat is vreemd, omdat die altijd heeft gewerkt.
Zodra ik deze informatie van je heb ontvangen, ga ik het direct voor je doorzetten!
Dat blijkt inderdaad zo te zijn. Ik ben vanmorgen gebeld door een medewerker van Odido. Zij hebben mij nu een mail gestuurd met aanvullende vragen. Inmiddels beantwoord.
Ze gaan kijken waar het probleem zit, omdat er meerdere zijn die tegen dit probleem aanlopen nu.
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
Er zijn verschillende draadjes over ditzelfde probleem. Op een ander draadje schreef ik:
“k zit met hetzelfde probleem. Vanmiddag de Apple Watch Ultra 2 nieuw ontvangen (via Odido). Alles geïnstalleerd, maar activeren eSIM was om dezelfde reden als hierboven gemeld wordt niet mogelijk (configureer mobiel netwerk is niet selecteerbaar). Eerst via de klantenservice geprobeerd. Die verwezen me uiteindelijk naar de Odido winkel. Daar ben ik 2 uur geweest (tot 20 minuten na sluitingstijd). Alles geprobeerd wat ze konden bedenken: Watch software ge-update. Watch opnieuw gekoppeld/geinstaleerd. E-Sim verwijderd uit iPhone en vervangen door fysieke simkaart. Netwerk instellingen verwijderd. De hele lijst die hierboven ook genoemd is en meer (de medewerkers vonden ondertussen deze draad). Conclusie: werk aan de winkel voor de technici van Odido. (Ook ik heb een iPhone 15 pro).”
Nu zie ik hier de belofte van Pharwin van Odido dat het probleem binnen maximaal 14 dagen onder de loep zou moeten zijn genomen. Die belofte is een maand geleden, dus er zou nu toch wat meer bekend moeten zijn over dit probleem. Elders zag ik ook dat iemand al wel een hele tijd (ze schreef een jaar, maar zo lang bestaat de Ultra volgens mij nog niet) een geactiveerde e-sim had gehad, maar dat hij gisteren gedeactiveerd was en bij een poging tot heractiveren deed zich hetzelfde probleem voor. Moet dus iets zijn in de Odido code lijkt me.
Er zijn verschillende draadjes over ditzelfde probleem. Op een ander draadje schreef ik:
“k zit met hetzelfde probleem. Vanmiddag de Apple Watch Ultra 2 nieuw ontvangen (via Odido). Alles geïnstalleerd, maar activeren eSIM was om dezelfde reden als hierboven gemeld wordt niet mogelijk (configureer mobiel netwerk is niet selecteerbaar). Eerst via de klantenservice geprobeerd. Die verwezen me uiteindelijk naar de Odido winkel. Daar ben ik 2 uur geweest (tot 20 minuten na sluitingstijd). Alles geprobeerd wat ze konden bedenken: Watch software ge-update. Watch opnieuw gekoppeld/geinstaleerd. E-Sim verwijderd uit iPhone en vervangen door fysieke simkaart. Netwerk instellingen verwijderd. De hele lijst die hierboven ook genoemd is en meer (de medewerkers vonden ondertussen deze draad). Conclusie: werk aan de winkel voor de technici van Odido. (Ook ik heb een iPhone 15 pro).”
Nu zie ik hier de belofte van Pharwin van Odido dat het probleem binnen maximaal 14 dagen onder de loep zou moeten zijn genomen. Die belofte is een maand geleden, dus er zou nu toch wat meer bekend moeten zijn over dit probleem. Elders zag ik ook dat iemand al wel een hele tijd (ze schreef een jaar, maar zo lang bestaat de Ultra volgens mij nog niet) een geactiveerde e-sim had gehad, maar dat hij gisteren gedeactiveerd was en bij een poging tot heractiveren deed zich hetzelfde probleem voor. Moet dus iets zijn in de Odido code lijkt me.
Goedemorgen, dit probleem was bij mij uiteindelijk vrij snel opgelost(paar dagen). Maar dit is wel gegaan via de technische afdeling van Odio zelf en niet via dit forum. Ik heb geen idee wat de mensen op dit forum kunnen betekenen .
Uiteindelijk is er een update geweest in het netwerk van Odido, wat uiteindelijk het probleem bij mij had verholpen. Op die dag dat ik mijn apple watch kreeg waren er veel klachten met hetzelfde probleem.
Wel vreemd dat dit probleem opnieuw speeld. Mijn advies is op direct telefonisch contact te zoeken met Odido, dan kunnen zij een ticket aanmaken bij de technische afdeling. Ik ben door hen terug gebeld en goed geholpen. Hopelijk is het snel voor jou opgelost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.