Skip to main content
Beantwoord

chatten

  • 25 maart 2025
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Waarom is het ONMOGELIJK on met een persoon te chatten van odido ?     Ik krijg alleen maar die stomme bod die blijft zeggen je moet bellen !   IK KAN NIET BELLEN en op mails en facebook en x wordt NIET GEREAGEERD !!!! 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Jess132 ik begrijp heel goed dat je een collega via de chat wilt spreken en ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik heb vernomen dat de chat inmiddels niet meer beschikbaar is, wegens een onderbezetting. De chatbot doet het nog wel, maar die kan je daarna niet doorverbinden met een adviseur. Excuses voor het ongemak! We helpen je ook graag verder middels andere wegen. Denk bijvoorbeeld aan ons webcareteam via Facebook (Odido Nederland) of Twitter/X (@OdidoNederland) of telefonisch door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Heb je inmiddels een reactie ontvangen van mijn collega's op Facebook/X? 

We helpen je ook graag verder via deze weg! Kun je mij precies vertellen wat je vraag is? Gaat het om je Odido mobiel of Internet + TV abonnement? Mocht het een inhoudelijke vraag zijn, vermeld me dan ook gelijk je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in je profiel. Dan heb ik alles compleet en kan ik je zo goed mogelijk verder helpen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3453 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2025

Hey ​@Jess132 ik begrijp heel goed dat je een collega via de chat wilt spreken en ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik heb vernomen dat de chat inmiddels niet meer beschikbaar is, wegens een onderbezetting. De chatbot doet het nog wel, maar die kan je daarna niet doorverbinden met een adviseur. Excuses voor het ongemak! We helpen je ook graag verder middels andere wegen. Denk bijvoorbeeld aan ons webcareteam via Facebook (Odido Nederland) of Twitter/X (@OdidoNederland) of telefonisch door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Heb je inmiddels een reactie ontvangen van mijn collega's op Facebook/X? 

We helpen je ook graag verder via deze weg! Kun je mij precies vertellen wat je vraag is? Gaat het om je Odido mobiel of Internet + TV abonnement? Mocht het een inhoudelijke vraag zijn, vermeld me dan ook gelijk je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in je profiel. Dan heb ik alles compleet en kan ik je zo goed mogelijk verder helpen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen