Ik heb een blokkade op mijn simkaart wegens een ‘betalingsachterstand’. Maar die heb ik niet. Heb nu al bijna twee weken geen netwerk. Ik kan jullie klantenservice niet bellen en de bot helpt mij ook niet verder. Help!
Blokkade simkaart
Beste antwoord door Nirell
Hi
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade hebt omdat er malware op je toestel is gedetecteerd, waarschijnlijk door het klikken op een link in een WhatsApp / Facebook bericht. De malware verstuurd automatisch sms naar het buitenland en om verdere kosten te voorkomen is er een blokkade geplaatst. Ons advies is om een backup te maken van gegevens en dan het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen en daarna virusscanner installeren. Zodra je dat hebt gedaan kunnen we de blokkade verwijderen. Geef je even een seintje wanneer je dat hebt gedaan? Dan help ik je graag verder!
Ik heb alles gedaan wat je mij geadviseerd hebt. Hoop dat het nu goed komt 😃
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.