Skip to main content
F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra
Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

85 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 maart 2022

Voor de promotie-actie met earbuds, heb ik oa een imei nummer nodig. Nu kan ik deze pas invoeren wanneer de telefoon in bezit heb en aangezien dit waarschijnlijk pas na 21 april het geval zal zijn. Voorzien jullie hier geen problemen in? 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 maart 2022

Mijn bestelling S22 Ultra Zwart 512G .. Ik heb in 22 feb preorderd.. wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 maart 2022
A. Hissink schreef:

Voor de promotie-actie met earbuds, heb ik oa een imei nummer nodig. Nu kan ik deze pas invoeren wanneer de telefoon in bezit heb en aangezien dit waarschijnlijk pas na 21 april het geval zal zijn. Voorzien jullie hier geen problemen in? 

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.. als de levertijd inderdaad nog 5-6 weken duurt minimaal zitten we daar al ruimschoots overheen.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 maart 2022

Grappig dat er staat je kan de buds tot 21 april claimen, ik heb gisteren 10 maart (dus nog optijd) besteld dan en heb een wachttijd van 6 a 7 weken dus reken even uit.... ik neem toch echt aan waar er recht op is dat je dat gewoon behoord te krijgen. Het is niet ons probleem dat de wacht tijd immers 6 a 7 weken is dat behoort t-mobile op te lossen en daar kun je de consument niet op "straffen". En dat is dus t mobile hun probleem desnoods laat de mensen maar naar de winkel komen om de buds eerder op te halen met de aankoop bon.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 maart 2022
Saleem schreef:

Mijn bestelling S22 Ultra Zwart 512G .. Ik heb in 22 feb preorderd.. wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Volgend jaar ergens zoals het er nu naar uit ziet, haha.:joy:


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 11 maart 2022

Hi allemaal,

Wij zullen schakelen met Samsung over de promotie actie. Zodra er meer informatie is, zullen we dat direct delen. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 11 maart 2022

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 11 maart 2022
Hajar schreef:

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

 

wat ik nu nogsteeds niet snap is dat mijn telefoon op 15 februari besteld is. ik heb de ultra groen 256gb. 

Wat betekend dit voor mij, wanneer krijg ik mijne nou binnen. hij zou de 11e dus vandaag binnen moeten komen. Ik wacht nog paar dagen af en dan hoop ik maar dat die binnen is.


  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 11 maart 2022

Ik heb hem zelf al geannuleerd, had early renewal maar als die over 5 weken pas komt kan ik net zo goed wachten en dan gewoon verlengen


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 maart 2022

ik ga ook mijn bestelling annuleren en ergens anders plaatsen, ik hoop dat meer mensen het zouden doen. dit is een onzin wat jullie doet


  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 11 maart 2022

Ik heb niks tegen de werknemers zij doen ook maar hun werk, maar toch hadden wel meer informatie kunnen geven en niet steeds in specifieke datum zeggen en dan niet hun woord nakomen.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 maart 2022

.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 maart 2022

Beste mensen, voor de galaxy buds promo even contact opnemen met samsungNL. Deze helpen je verder als je het probleem met levering aangeeft.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 maart 2022
RachelCharlotte schreef:
Saleem schreef:

Mijn bestelling S22 Ultra Zwart 512G .. Ik heb in 22 feb preorderd.. wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Volgend jaar ergens zoals het er nu naar uit ziet, haha.:joy:

Hhhhhh


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 maart 2022

Goede dag, ik heb vandaag nog een smsje ontvangen, dat levertijd van Samsung was gewijzigd. Staat daar nog 7-8 weken. Ik heb het besteld op 22.2. dus nu ben ik aan hen wachten bijna 3 weken. Moet ik nog 2 maanden wachten voor mobiel? Dat is beetje grappig en te veel ... Dus 3 maandne wachten op mobiel... 😂😂 Nou ik verwacht chocolade of iets bij Jesus ... Wat is raar, ik ken iemand die hebt gisteren via Samsung s22 ultra besteld en het is binnen vandaag. Status daar ok alles op voorraad. Dus misschien is beter op jullie website laten weten, dat In toekomst deze mobielen zijn niet beschikbaar, of tijdelijk niet op voorraad. Ik wacht tot Maart, herlaad niet langer. Dan ga ik contract anulieren en andere provider kiezen. 3 maanden is heel lang. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 maart 2022

Erg teleurgesteld in de communicatie van t-mobile. Vertragingen en onverwachte dingen kunnen altijd gebeuren. Maar als je meer dan 1000 euro neertelt voor een toestel, mag je verwachten dat je actief benaderd wordt als beloofde levertijden niet gehaald worden.

Oke er is dit forum, maar echt hoe slecht kan informatie zijn? Bereken zelf? Is elke dag later besteld ook een dag later geleverd? Of komen de leveringen in batches? 

Die 6-7 weken is dit vanaf de publicatie datum 11 maart of vanaf je bestel datum? Echt compleet onduidelijk, dit moet beter, actief een email naar je klant als iets vertraagd, het kan altijd gebeuren, maar er is geen excuus voor slecht communiceren als iets fout gaat. Dat ligt bij jullie zelf.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 maart 2022
Rikkkurd schreef:

Erg teleurgesteld in de communicatie van t-mobile. Vertragingen en onverwachte dingen kunnen altijd gebeuren. Maar als je meer dan 1000 euro neertelt voor een toestel, mag je verwachten dat je actief benaderd wordt als beloofde levertijden niet gehaald worden.

Oke er is dit forum, maar echt hoe slecht kan informatie zijn? Bereken zelf? Is elke dag later besteld ook een dag later geleverd? Of komen de leveringen in batches? 

Die 6-7 weken is dit vanaf de publicatie datum 11 maart of vanaf je bestel datum? Echt compleet onduidelijk, dit moet beter, actief een email naar je klant als iets vertraagd, het kan altijd gebeuren, maar er is geen excuus voor slecht communiceren als iets fout gaat. Dat ligt bij jullie zelf.

 

Inderdaad. Ik snap het ook niet goed. Is 7-8 weken vanaf vandaag? Vanaf bestel datum? Krijg ik deze mobiel tot Augustus? Moet ik het zelf gaan naar Korea afhalen? Maar het is ook niet goede stap van Samsung. Beter later met pre order beginnen dan laten mensen manden wachten for mobiel. 


  • is Prince of Content
  • 28 reacties
  • 12 maart 2022

Ik bestelde op 23 februari, vandaag kreeg ik een sms dat ik het kan komen ophalen. Dit geeft ook hoop aan anderen! Succes! 

Ultra 256GB green


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 maart 2022

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat jullie zeggen dat je de buds tot en met 21 april kan verzilveren terwijl mij net is verteld dat dit 15 mei is via messenger!. Dus jullie blijven elkaar tegen spreken.

Gaarne zou ik nu dus de goede info willen en de waarheid want als het 21 april is dan heb ik een probleem heb 10 maart besteld en de levertijd is dus 6 weken!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 14 maart 2022

Hi @Ilona goossen 

We hebben inderdaad met Samsung contact gehad en je kan je registreren voor de Buds tot 15 mei. Mocht de promotieactie nog meer verlengd worden, dan zullen we dat direct delen!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 15 maart 2022

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 17 maart 2022

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 maart 2022

Aiiii..ik zat in me hoofd tot 16 maart bestellen ipv 10 maart om de buds actie te krijgen..


 

Nu pis ik dus naast de pot,of valt er nog iets te regelen ...  


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 maart 2022

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!


Dave
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 24 maart 2022

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Voor nu een fijne donderdag! đŸŒž


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen