Skip to main content

Samsung komt opnieuw met twee prachtige toestellen: De Samsung Galaxy Z Fold5 en Z Flip5!

 

Was jij al fan van de Galaxy Z Flip4 of Fold4? Bereid je dan voor op de Samsung Galaxy Z Fold5 en Z Flip5. Deze toestellen hebben een mooie upgrade gehad en daarnaast profiteer je nu ook van geweldige acties. Dat wil je toch niet missen?
 



Ik snap dat je alles wil weten over jouw nieuwe toestel, bestelling en de acties, dus die zet ik graag voor je op een rijtje. De Samsung Galaxy Z Fold5 en Z Flip5 zijn vanaf woensdag 26 juli te bestellen en vanaf vrijdag 4 augustus beschikbaar. Om het nog mooier te maken ontvang je nu ook tijdelijk een Galaxy Watch6 LTE en/of € 120 retour!
 

Ontvang € 120 retour en/of een Galaxy Watch6 LTE 40mm Black t.w.v. € 369 cadeau!

Koop je tussen 26 juli en 1 oktober 2023 de Samsung Galaxy Z Fold5 of Flip5? Dan ontvang je een Galaxy Watch6 LTE 40mm Black t.w.v. € 369 cadeau! Nog mooier; deze actie geldt exclusief bij T-Mobile en Tele2!

  • Actieperiode: 26 juli t/m 1 oktober 2023
  • Claimen: t/m 1 december 2023
  • Bekijk de actievoorwaarden en claim jouw cadeau op deze pagina!

Koop je tussen 26 juli en 13 augustus 2023 de Samsung Galaxy Z Fold5 of Flip5? Dan ontvang je € 120 retour bij een upgrade naar 512GB variant.

  • Actieperiode: 26 juli t/m 13 augustus 2023
  • Claimen: t/m 1 december 2023
  • Bekijk de actievoorwaarden en claim jouw € 120 retour op deze pagina!

Let op: Bestel jij de Galaxy Z Fold5 of Flip5 tussen maandag 26 juli en zondag 13 augustus 2023? Dan ontvang je € 120 retour en de Galaxy Watch6 LTE 40mm Black t.w.v. € 369!

 

 

Samsung Galaxy Z Fold5

Ervaar maximale productiviteit met de nieuwe Samsung Galaxy Z Fold5. Voor iedereen die graag meer uit het leven haalt. Multitask door het combineren van het gemak van een smartphone met de functionaliteiten van een laptop en geniet van een uitzonderlijke game- en kijkervaring op het extra grote 7.6'’ edge-to-edge scherm en de krachtige nieuwe chipset in jouw Galaxy smartphone.
 

Waarom jij dit toestel wil hebben (in het kort):

  • Geniet van elk detail op het grote scherm
  • Edge-to-edge scherm voor gaming
  • Multi-window View voor meer content
  • Productiviteit en multitasken

 

Dit mag je verwachten van jouw nieuwe Samsung Galaxy Z Fold5

  • 7.6'’ edge-to-edge scherm – voor uitzonderlijke game- en kijkervaring
  • Zero-gap design – Het vernieuwde zero-gap design is uitgerust met een nieuwe scharnier waarmee je het toestel naadloos kunt dichtvouwen.
  • Verminderde crease – De vouwlijn in het beeldscherm is minder zichtbaar bij deze nieuwe serie
  • Enhanced pocketability – Perfect voor onderweg door het lichte en dunne design
  • Snapdragon®️ 8 Gen 2 chipset – voor nog meer power, efficiëntie en ultieme multitask ervaring

 

Samsung Galaxy Z Fold5 - Icy Blue

 Specificaties | Samsung Galaxy Z Fold5

Hieronder alvast enkele specificaties.

  • Display (folded) – 6.2’’ HD+ Dynamic AMOLED 2X 48-120Hz
  • Display (unfolded) – 7.6’’ QXGA+ Dynamic AMOLED 2X 1-120Hz
  • Camera achter (ultra wide) – 12MP
  • Camera achter (wide) – 50MP
  • Camera achter (Tele 1) – 10MP
  • Camera voor – 10MP
  • Processor – Snapdragon 8 Gen2
  • Batterij – 4,400 mAh
  • Intern- en werkgeheugen – 12 + 256GB | 12 + 512GB

Benieuwd naar alle specificaties? Bekijk ze in onze webshop!

 

Varianten en kleuren:

  • Vanaf nu toegevoegd aan een HSNWA promo:
  • i.c.m. de Samsung Galaxy Z Flip5 en Z Fold5.

 

Samsung Galaxy Fold5

2 varianten beschikbaar:

  • Samsung Galaxy Fold5 256 GB voor € 41,50 toestelkrediet per maand, bijbetaling € 659,-
  • Samsung Galaxy Fold5 512 GB voor € 41,50 toestelkrediet per maand, bijbetaling € 729,-

Kleuren

  • Phantom Black (zwart)
  • Cream (beige)
  • Icy Blue (licht blauw)

Samsung Galaxy Z Fold5 - Cream (beige)

 


 

Samsung Galaxy Z Flip5

De nieuwe Galaxy Z Flip5 is een reflectie van wie jij bent en wat jij leuk vindt. Met dit toestel kies je voor een iconisch design met oneindig veel mogelijkheden. Geniet van een groot en functioneel 3.4 inch Cover Screen en personaliseer deze met jouw favoriete apps. Dit nieuwe 3.4'’ Cover Screen is tot 280% groter dan zijn voorganger en op dit scherm bekijk jij gemakkelijk je apps en TikTok- of Youtube videos on the go! Jouw apps passen zich naadloos aan naar elk formaat voor een optimale ervaring en dat allemaal zonder je toestel op te hoeven klappen. Maak voortaan de beste selfies met de hoofdcamera van jouw smartphone, direct via Quick S.

Waarom jij dit toestel wil hebben (in het kort):

  • Pocket-sized, compact design
  • Handsfree selfies en video’s maken
  • Handsfree videochat voor multitasking
  • Functionele en grote coverscreen

 

Dit mag je verwachten van jouw nieuwe Samsung Galaxy Z Flip5

  • Groot Cover screen – 3.4 inch functionale Cover Screen die tot 280% groter is dan zijn voorganger
  • Zero-gap design – Het vernieuwde zero-gap design is uitgerust met een nieuwe scharnier waarmee je het toestel naadloos kunt dichtvouwen.
  • Verminderde crease – De vouwlijn in het beeldscherm is minder zichtbaar bij deze nieuwe serie
  • 12 megapixel hoofdcamera – Gebruik met Quick Shot voor het beste resultaat en de beste selfie ervaring
  • Snapdragon®️ 8 Gen 2 chipset – voor nog meer power, efficiëntie en ultieme multitask ervaring
Samsung Galaxy Z Flip5 - Cream (beige)

Specificaties | Samsung Galaxy Z Flip5

Hieronder alvast enkele specificaties.

  • Display – folded 3.4’’ Super AMOLED 60Hz | Unfolded 6.7’’ Dynamic AMOLED 2X Adaptive
  • Camera achter – Ultra wide 12MP FF | Wide 12MP OIS Dual Pixel (F1.8)
  • Camera voor – 10MP FF
  • Processor – Snapdragon 8 Gen2
  • Batterij – 3,700 mAh (Dual), Super Fast Charging 25W, Wireless PowerShare
  • Intern- en werkgeheugen – 8 + 256GB | 8 + 512 GB

Benieuwd naar alle specificaties? Bekijk ze in onze webshop!

 

Varianten en kleuren:

  • Vanaf nu toegevoegd aan een HSNWA promo:
  • i.c.m. de Samsung Galaxy Z Flip5 en Z Fold5.

 

Samsung Galaxy Flip5

2 varianten beschikbaar:

  • Samsung Galaxy Flip5 256 GB voor €37,- toestelkrediet per maand
  • Samsung Galaxy Flip5 512 GB voor €41,- toestelkrediet per maand

Kleuren

  • Graphite (Grijs)
  • Cream (Beige)
  • Lavander (Lavendel)
  • Mint (Licht groen)

Samsung Galaxy Z Flip5 - Graphite (donkergrijs)

 

Verander gemakkelijk van playlist of bekijk TikTok- of Youtube filmpjes on the go!

 


 

 FAQ

 Hoe kan ik mijn Fold5/Flip5 bestellen? 

Vanaf woensdag 26 juli 2023 kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen! (Vanaf 4 augustus verkrijgbaar) 
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!  
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen! 

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

 

Ik heb een Fold5/Flip5 besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van onze bezorgpartner AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. 
 
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. 
 
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail. Met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. 

 

 Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling


 

Heb je na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen over de Samsung Galaxy Z Fold5 of Flip5? Stel ze hieronder of start gerust een nieuw topic en vraag het de Community. We staan voor je klaar!

 

Relevante kennisartikelen

 

 

👏 = 📝


Vraagje, ik heb via de website een verlenging aangevraagd met de Flip5 maar omdat ik toch een ander toestel wil heb ik de zending geweigerd aan de deur zoals de klantenservice pagina op de T-Mobile website adviseert als het toestel reeds verzonden is met Postnl.

Ik heb voordat ik het pakketje weigerde contact opgenomen met de klantenservice en volgens de medewerker zou de annulering verwerkt kunnen worden zodra de terugkoppeling m.b.t de weigering van Postnl binnen was.

Ik zou een mailtje ontvangen en dan zou het binnen 2 werkdagen geregeld worden.

Ik moest alleen even bellen als het mailtje binnen was.

Na ontvangst van de

mail weer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice maar nu was de periode dat het zou duren om de bestelling uit het systeem te halen ineens 10 werkdagen.

De terugkoppeling van Postnl is binnen volgens de klantenservice maar dat is niet voldoende, het toestel zelf moet eerst geretourneerd zijn. 

Ik wil graag een ander toestel bestellen maar dat kan nu dus pas 10 werkdagen.

Zou het erg op prijs stellen als dat sneller geregeld kan worden.

Kan iemand hier op het forum me daarbij helpen?

 

Bij voorbaat bedankt.

 


Het klopt dat een volledige annulering pas compleet is als het toestel weer binnen is, gecontroleerd en administratief daarna afgehandeld is. Dat kan, zeker in de vakantie,  best wat tijd in beslag nemen. Een moderator werkt niet in het magazijn en kan dat proces helaas niet versnellen. Even afwachten dus.


Een beetje jammer van het aanmatigende toontje, dacht inderdaad dat alle moderators in het magazijn werkten maar ik heb me vergist, bedankt voor deze informatie.

 

Voor jou informatie, zojuist een mail ontvangen van T-Mobile dat de verlenging is geannuleerd  en het abonnement weer is teruggedraaid,. Dus het kan wel, heb jij ook weer wat geleerd.


Zoals ik al aangaf, even afwachten, geduld is een schone zaak. Dan komt het echt wel goed! 


Daar heb je gelijk in, geduld is een schone zaak maar er is geen enkele noodzaak om ongevraagd informatie te verschaffen die totaal niet relevant is als daar geen aanleiding toe is.

Je had kunnen volstaan met de uitleg over het retour proces en de toevoeging dat het vakantie is maar je ging nog een stap verder door te doen voorkomen dat ik dacht de moderators in het magazijn werken.

ik stelde gewoon een vraag en als er niemand in staat zou zijn op het forum om mij daarbij te helpen is dat ook goed.

De nuance, je eerste reactie en dan met name het eerste deel van je reactie is waardevol voor iemand zoals ik die een vraag stelt op een forum.

De toevoeging dat een moderator niet in het magazijn werkt was niet nodig maar ook geen misdaad ofzo, niet echt een prettige manier van communiceren maar je blijft beleefd.

Als ik je een advies mag geven, blijf je kennis delen met iedereen hier op het forum maar doe het vooral vriendelijk en spreek mensen aan zoals jij zelf aangesproken wil worden.

 

En met een advies kun je doen wat je wil dus doe er je voordeel mee.


Reageer