Skip to main content

FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max
Toon eerste reactie

538 reacties

  • Debutant
  • 4 reacties
  • 18 september 2023
Seccie schreef:

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗

Hoelaat had je hem besteld? En stond je op een wachtlijst? Ben erg benieuwd wanneer die van mij binnenkomt.


  • Debutant
  • 20 reacties
  • 18 september 2023

Ik zo rond 14:08. En niets gezien van een wachtrij oid :) 

Zodra ik wat hoor/zie meld ik me wel weer :) 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 september 2023

Ha! Ook ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe iPhone 15 Pro besteld, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Dat is nu bijna 69 uur geleden. Bij bestelstatus staat dat deze is binnen gekomen, maar verder gebeurt er niks. Ik probeer al 3 dagen in contact te komen, maar het lukt me niet er doorheen te komen (Izzi, telefonisch, socials). Kan iemand met me in contact treden hierover? Hartelijk dank!


  • Debutant
  • 4 reacties
  • 18 september 2023
mduijm schreef:

Ik zo rond 14:08. En niets gezien van een wachtrij oid :) 

Zodra ik wat hoor/zie meld ik me wel weer :) 

Ah top dankjewel, ik heb hem om 14:02 besteld dus dan zou ik ook goed moeten zitten.

Ik heb zelf gekozen voor afhalen bij Odido Shop. Daar heb je geen Track&Trace van… Erg vervelend vind ik zelf.


  • 0 reacties
  • 18 september 2023
Bandiroot schreef:

Niks nieuws zoals altijd met Apple. innoveren kunnen ze echt niet meer, alleen stelen van Android. 

 

Hebben ze de straling wel gemeten van deze iPhone ?

 

iPhone 12 uit de winkels wegens veel te hoge straling

 

Klopt! 👍 het lijkt me ook heel mischien een beetje stelen met het innoveren van hun, maar over het algemeen vind ik Android echter wel veel beter werken dan Apple met het hele gebruiks-gemak natuurlijk, 📱

 

Groeten! 👋🏼

 

ʘ⁠‿⁠ʘ

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 september 2023

Er gebeuren wat gekke dingen volgens mij. Ik heb verlengd en een ordernummer ontvangen via de website. Ik heb gekozen om de iPhone op te halen in de winkel Nu kan ik nergens informatie terugvinden. Niet in mijn account of wanneer ik de bestelstatus opvraag via de website.

Ik heb enkel een SMS gehad dat het toestel niet op voorraad is. Buiten dat niets anders.

Via andere kanalen zijn jullie slecht bereikbaar dus daarom hier een poging. Gaat dit allemaal wel goed en wat kan ik verwachten?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 september 2023
CelineV schreef:

Ha! Ook ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe iPhone 15 Pro besteld, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Dat is nu bijna 69 uur geleden. Bij bestelstatus staat dat deze is binnen gekomen, maar verder gebeurt er niks. Ik probeer al 3 dagen in contact te komen, maar het lukt me niet er doorheen te komen (Izzi, telefonisch, socials). Kan iemand met me in contact treden hierover? Hartelijk dank!

Beste medewerker,

Ik wacht nog steeds op reactie. Ik hang alweer eindeloos telefonisch in de wacht, en toen ik er vanochtend doorheen kwam (eindelijk!) werd de hoorn er op gegooid. Op jullie socials wordt niet gereageerd en de chatbot geeft nog steeds aan dat er geen adviseurs beschikbaar zijn.

Nogmaals de kern:

  • Ik heb vrijdag een nieuwe iPhone besteld
  • Ik heb GEEN bevestigingsmail ontvangen, ook niet in mijn spambox
  • Ik wil graag weten of mijn bestelling goed is doorgekomen en wanneer ik een bericht van de koerier kan verwachten.

  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 19 september 2023
CelineV schreef:
CelineV schreef:

Ha! Ook ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe iPhone 15 Pro besteld, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Dat is nu bijna 69 uur geleden. Bij bestelstatus staat dat deze is binnen gekomen, maar verder gebeurt er niks. Ik probeer al 3 dagen in contact te komen, maar het lukt me niet er doorheen te komen (Izzi, telefonisch, socials). Kan iemand met me in contact treden hierover? Hartelijk dank!

Beste medewerker,

Ik wacht nog steeds op reactie. Ik hang alweer eindeloos telefonisch in de wacht, en toen ik er vanochtend doorheen kwam (eindelijk!) werd de hoorn er op gegooid. Op jullie socials wordt niet gereageerd en de chatbot geeft nog steeds aan dat er geen adviseurs beschikbaar zijn.

Nogmaals de kern:

  • Ik heb vrijdag een nieuwe iPhone besteld
  • Ik heb GEEN bevestigingsmail ontvangen, ook niet in mijn spambox
  • Ik wil graag weten of mijn bestelling goed is doorgekomen en wanneer ik een bericht van de koerier kan verwachten.

Heb je de mail ontvangen waarin een link staat om het rest bedrag te betalen?

Dat is namelijk de bevestigingsmail.

Koerier AMP zal voor de eerste batch bestellingen waarschijnlijk Donderdag contact opnemen (1 dag voor release)

 

 


  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 19 september 2023
CelineV schreef:
CelineV schreef:

Ha! Ook ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe iPhone 15 Pro besteld, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Dat is nu bijna 69 uur geleden. Bij bestelstatus staat dat deze is binnen gekomen, maar verder gebeurt er niks. Ik probeer al 3 dagen in contact te komen, maar het lukt me niet er doorheen te komen (Izzi, telefonisch, socials). Kan iemand met me in contact treden hierover? Hartelijk dank!

Beste medewerker,

Ik wacht nog steeds op reactie. Ik hang alweer eindeloos telefonisch in de wacht, en toen ik er vanochtend doorheen kwam (eindelijk!) werd de hoorn er op gegooid. Op jullie socials wordt niet gereageerd en de chatbot geeft nog steeds aan dat er geen adviseurs beschikbaar zijn.

Nogmaals de kern:

  • Ik heb vrijdag een nieuwe iPhone besteld
  • Ik heb GEEN bevestigingsmail ontvangen, ook niet in mijn spambox
  • Ik wil graag weten of mijn bestelling goed is doorgekomen en wanneer ik een bericht van de koerier kan verwachten.

Ik had hetzelfde probleem. Vrijdag gelijk om 14:00 besteld en geen bevestiging gehad. Afgelopen zondag heb ik wel een medewerker hierover gesproken (na ruim een uur in de wacht te hebben gestaan). 
 

Waarschijnlijk heb je nog geen betaling kunnen doen doordat je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen? In dat geval zou ik toch adviseren om te proberen telefonisch contact op te nemen. De medewerker vertelde mij namelijk dat je order automatisch wordt geannuleerd als je niet binnen 24 uur betaald. Ze kunnen wel achterhalen op welk moment je een bestelling hebt proberen te plaatsen én het is voor de medewerker zichtbaar dat er geen bevestigingsmail is verstuurd. De medewerker kan je dan verder helpen de order opnieuw te plaatsen. Als het goed is behoud je hiermee je “originele plekje” op de pre-order lijst. Dit werd in ieder geval wel tegen mij gezegd.

 

Succes!🤞

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 september 2023

Ik heb hem zaterdag ochtend gereserveerd en netjes een mail gekregen, maar het nieuwe abbo staat nog niet op mijn account. Als ik de bestelstatus wil opzoeken staat er “We konden je bestelling niet vinden.”, heel raar allemaal. Heb ook geen sms of iets gehad.


  • is een Top Poster
  • 28 reacties
  • 19 september 2023
bjorn19 schreef:

Er gebeuren wat gekke dingen volgens mij. Ik heb verlengd en een ordernummer ontvangen via de website. Ik heb gekozen om de iPhone op te halen in de winkel Nu kan ik nergens informatie terugvinden. Niet in mijn account of wanneer ik de bestelstatus opvraag via de website.

Ik heb enkel een SMS gehad dat het toestel niet op voorraad is. Buiten dat niets anders.

Via andere kanalen zijn jullie slecht bereikbaar dus daarom hier een poging. Gaat dit allemaal wel goed en wat kan ik verwachten?

ik heb het zelfde man, wel de bevestiging ontvangen via de mail en dag later smsje dat ie was besteld voor me ofzo. denk dat het wel goed komt. 


ErikCoolen
  • is een Top Poster
  • 37 reacties
  • 20 september 2023
donroger94 schreef:

Ik heb hem zaterdag ochtend gereserveerd en netjes een mail gekregen, maar het nieuwe abbo staat nog niet op mijn account. Als ik de bestelstatus wil opzoeken staat er “We konden je bestelling niet vinden.”, heel raar allemaal. Heb ook geen sms of iets gehad.

Ik precies hetzelfde. Heb op enig moment contact gehad met ‘iemand’ van Klantenservice en ook iemand in een fysieke winkel hier in Den Haag en die wisten te vertellen dat mijn bestelling wél gelukt was. Vreemd allemaal maar ik wacht nu vrijdag maar even af.


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 20 september 2023

Mwa, niet echt een lekker begin voor Odido, DE provider die roept  “dat het anders kan…. menselijker” (?)

Met geen mogelijkheid iemand te spreken en de communicatie via de digitale wegen laat ook zeer te wensen over. Ik wacht het vrijdag ook af, maar heb er een hard hoofd in.


  • is een Top Poster
  • 28 reacties
  • 20 september 2023
Seccie schreef:

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗

volgens mij ben jij de enige die er zeker van is dat dat ding op vrijdag wordt geleverd.. 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 september 2023
Seccie schreef:

Inmiddels besteld op pre-order Day.
Even wat gedoe gehad m.b.t. iDEAL en creditcard betaling en site die overbelast was, maar levering staat ingepland voor aanstaande vrijdag. 🤗

Do you mind sharing how you end up thinking the delivery is scheduled? I have a strong suspicion that you misunderstood something…

 

anyway, looking back on all horror stories about T-Mobile/odido on deceiving the customers with delivery dates, I bought also from Apple, this one will deliver for sure on Friday already. Whatever comes first, I’ll keep, other one I return…. 😌


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 20 september 2023

Mijn 15 plus is voor 22.09.2023


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 september 2023
Jesaul schreef:

Mine 15 plus is voor 22.09.2023

How do you know? 😄


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 20 september 2023
ivanarnaldo schreef:
Jesaul schreef:

Mine 15 plus is voor 22.09.2023

How do you know? 😄

 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 september 2023
Jesaul schreef:
ivanarnaldo schreef:
Jesaul schreef:

Mine 15 plus is voor 22.09.2023

How do you know? 😄

 

Thanks for sharing, that helps others that are curious how the approach works… is it PostNL or ampgroep?


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 20 september 2023
ivanarnaldo schreef:
Jesaul schreef:
ivanarnaldo schreef:
Jesaul schreef:

Mine 15 plus is voor 22.09.2023

How do you know? 😄

 

Thanks for sharing, that helps others that are curious how the approach works… is it PostNL or ampgroep?

Het is ampgroep.com.


  • is een Top Poster
  • 28 reacties
  • 20 september 2023

ik heb ophalen in de store gedaan, heb daar alleen een smsje vorige week van ontvangen. verwacht vrijdag pas weer een sms.. geen idee wat de status is. 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 september 2023
jammaboy schreef:

ik heb ophalen in de store gedaan, heb daar alleen een smsje vorige week van ontvangen. verwacht vrijdag pas weer een sms.. geen idee wat de status is. 

Ik heb ook gekozen voor ophalen in een Odido Store (besteld 15 september om 14:03). Ik kreeg wel gelijk een bevestigingsmail binnen, alleen nog geen sms. Nog even afwachten denk ik.


  • is een Top Poster
  • 28 reacties
  • 20 september 2023
Rodyvr schreef:
jammaboy schreef:

ik heb ophalen in de store gedaan, heb daar alleen een smsje vorige week van ontvangen. verwacht vrijdag pas weer een sms.. geen idee wat de status is. 

Ik heb ook gekozen voor ophalen in een Odido Store (besteld 15 september om 14:03). Ik kreeg wel gelijk een bevestigingsmail binnen, alleen nog geen sms. Nog even afwachten denk ik.

mail heb ik ook direct gehad en volgens mij op zaterdag dit smsje:
Bedankt voor je bestelling van de nieuwste Apple iPhone, we hebben deze in goede orde ontvangen.
Het toestel is nog niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. 
Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!
Met vriendelijke groet,
Odido Shop Purmerend
 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 september 2023

Hopelijk ontvang ik de mail ook snel. 14:07 iPhone 15 pro 256 zwart besteld :-D


  • Doet lekker mee
  • 14 reacties
  • 20 september 2023

Hier nog geen mail, maar volgens mijn bestelstatus is er wel een toestel meegegeven aan de koeriersdienst die binnen 3 werkdagen mailt voor aflevering. Komt er ook hier snel aan dus! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen