Skip to main content
Beantwoord

esim in behandeling

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste,

Ik wilde een esim installeren op een oude telefoon omdat de iPhone 16 wat ik bij een abbonement heb genomen na 3 maanden kapot is en ter reparatie is opgestuurd.

Nu loop ik al 3 dagen van Hot naar her te bellen en te lopen om de esim ingesteld te krijgen. In de winkel sturen ze me naar bellen met klantenservice, en de klantenservice krijgt het niet opgelost.

Ik ben dus al 3 dagen inmiddels onbereikbaar!!

Ik heb de esim besteld via de app. Willen installeren op de telefoon maar krijg een foutmelding na het scannen van de QR code in de mail. Nu kan ik die geen tweede keer bestellen en in de app blijft nu staan in behandeling.

Kan aub iemand dit voor me oplossen!

Beste antwoord door Nadki

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@Nadki, van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe eSIM zo snel mogelijk geactiveerd wilt hebben. Als ik je verhaal zo lees, klinkt dat niet als de service die je van ons mag verwachten, exucses hiervoor! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat er meerdere keren al een simswap heeft plaatsgevonden. Wel zie ik dat de laatste simkaart die is aangevraagd, gekoppeld en geactiveerd staat. Alleen zie ik ook weer een nieuwe eSIM klaarstaan voor activatie. Ik denk dat deze alleen nog geactiveerd moet worden en dat het dan zou het moeten werken. 

Ik kan de nieuwe eSIM niet voor je activeren, dat kan en mag alleen als je oude simkaart het nog doet. Is het mogelijk om je nieuwe eSIM te activeren via je Mijn Odido account? Je kunt 'm dan activeren middels de iDIN-verificatie (bankverificatie). Als dat niet lukt, kun je het beste langsgaan in één van onze winkels en aangeven dat alleen de nieuwe gekoppelde eSIM geactiveerd moet worden. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs, kunnen zij deze voor je activeren! 

Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Het is opgelost. Had waarschijnlijk wat tijd nodig

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21013 reacties
  • 16 april 2025

Hallo ​@Nadki 

Via dit forum kan de eSIM helaas niet meer geactiveerd worden voor je, welke foutmelding krijg je tijdens het scannen? In de winkel hadden ze je normaal wel moet kunnen helpen met dit.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Nadki, van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe eSIM zo snel mogelijk geactiveerd wilt hebben. Als ik je verhaal zo lees, klinkt dat niet als de service die je van ons mag verwachten, exucses hiervoor! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat er meerdere keren al een simswap heeft plaatsgevonden. Wel zie ik dat de laatste simkaart die is aangevraagd, gekoppeld en geactiveerd staat. Alleen zie ik ook weer een nieuwe eSIM klaarstaan voor activatie. Ik denk dat deze alleen nog geactiveerd moet worden en dat het dan zou het moeten werken. 

Ik kan de nieuwe eSIM niet voor je activeren, dat kan en mag alleen als je oude simkaart het nog doet. Is het mogelijk om je nieuwe eSIM te activeren via je Mijn Odido account? Je kunt 'm dan activeren middels de iDIN-verificatie (bankverificatie). Als dat niet lukt, kun je het beste langsgaan in één van onze winkels en aangeven dat alleen de nieuwe gekoppelde eSIM geactiveerd moet worden. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs, kunnen zij deze voor je activeren! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 17 april 2025

@Pharwin van Odido 

Dat klopt, er is een paar keer opnieuw geprobeerd.

De fysieke kaart die er nu in zit is gisteren geactiveerd. De E-sim willen we niet.

Alleen hebben we nog steeds geen mobiel internet met de kaart. Bellen en sms-en lukt wel.

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 17 april 2025
Pharwin van Odido schreef:

Het is opgelost. Had waarschijnlijk wat tijd nodig

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Nadki ah, fijn dat het is opgelost, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen