Skip to main content
Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen - fout


Toon eerste reactie

38 reacties

  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 26 maart 2025

Hoi, bij mij hetzelfde probleem. Het rekeningnummer voor mijn mobiele abonnement heb ik aan kunnen passen, maar wanneer ik dat voor mijn internetabonnement probeer te doen, krijg ik ook bovenstaande foutmelding. Wil je dat ook voor mij wijzigen? Info staat in mijn profiel, bedankt!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13872 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi ​@Jansmans93, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik het direct voor je kunnen wijzigen. Vanaf nu zullen de rekeningen via het nieuwe rekeningnummer verlopen! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 maart 2025

Hi, 

Graag zou ik mijn rekeningnummer willen wijzigen. Ik krijg dezelfde foutmelding als dat andere hierboven hebben beschreven. 

De gevraagde info heb ik in mijn profiel gezet.

Alvast bedankt!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13872 reacties
  • 28 maart 2025

Hey ​@Juunz, welkom op onze Community!

Super dat je je gegevens al hebt ingevuld, ik heb hierdoor de wijziging direct kunnen uitvoeren. Vanaf nu verlopen de rekeningen via het nieuwe rekeningnummer in je profiel!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 maart 2025

Hoi, ik wil mijn rekeningnummer wijzigen en heb hetzelfde probleem als de rest in dit topic, ik heb de info ook in mijn profiel gezet.

Alvast bedankt


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi ​@hasb, super! Ik heb het direct voor je gewijzigd. Je kunt het controleren op Mijn Odido: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 april 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@mario57 en ​@balph, ik ben er voor jullie! Ik pas jullie rekeningnummer graag aan. Zouden jullie beiden:

  • Je Community profiel willen aanvullen met jouw volledige naam, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (huidige rekeningnummer)
  • Het nieuwe volledige rekeningnummer + op welke naam deze staat invullen in het vak '’Info voor moderator'’ in je Community profiel?

Laat het weten als deze er staan, dan ga ik aan de slag!

Dag Cheyenne,

Ruud Hier. Ik krijg de zelfde melding. Ik heb mijn profiel aangevuld met de gegevens. Zou je het voor me kunnen wijzigen?

Heel erg bedankt!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 april 2025

Hoi, ik wil mijn rekeningnummer wijzigen en heb hetzelfde probleem als de rest in dit topic, ik heb de info in mijn profiel gezet.

Alvast bedankt.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 6 april 2025

Hoi ​@Rpjhendrikx, ik wil het graag voor je aanpassen! Ik zie alleen dat het rekeningnummer dat bij ‘info voor moderator’ staat al in ons systeem verwerkt is. Is dit misschien je oude rekeningnummer of is het inmiddels gelukt om het te wijzigen? Mocht je een ander rekeningnummer hebben, zou je deze dan willen plaatsen bij ‘info voor moderator’? Ik pas het dan direct aan! 😊


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 6 april 2025

Hoi ​@Aimilio, Ik heb het direct voor je gewijzigd. Je kunt het controleren op Mijn Odido: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijne zondag! 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 april 2025

Ook hier dezelfde fout waarbij het rekeningnummer wijzigen resulteert in een foutmelding 

Er is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw.

 

Het lijkt met alle topics erover wel een vrij algemeen probleem en niet iets wat jullie constant per gebruiker moeten oplossen.
Dat gezegd hebbende zou ik graag ook mijn rekeningnummer wijzigen. Deze mag gelijk aan het rekeningnummer voor de mobiele abonnementen. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 april 2025

Hoi, ik zou ook graag mijn rekening nummer wijzigen en krijg dezelfde foutmelding. Ik denk dat ik de benodigde info al op mijn profiel heb staan. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13872 reacties
  • 25 april 2025

Hey ​@Rubman86 & ​@jsdehaas, welkom op onze Community!

@Rubman86, zou jij het nieuwe IBAN en de laatste 4 cijfers van je huidige IBAN in je profiel willen zetten? Dan regel ik dit direct voor je!

@jsdehaas, bedankt voor het invullen van al je gegevens, hierdoor heb ik de aanpassing direct kunnen uitvoeren! Vanaf nu zal het afgeschreven worden van je nieuwe IBAN. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen