Pharwin van Odido schreef:
Hallo @Miwassen, welkom op onze Community! Oei, ik hoop dat je toestel alsnog gevonden kan worden. Had je inmiddels ook al aangifte gedaan? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ****6765. Daarvan heb ik direct de simkaart geblokkeerd, zodat je zeker weet dat er niks geks mee kan gebeuren! Zal ik ook gelijk kosteloos een nieuwe simkaart voor je aanvragen? Deze kun je dan binnen 3 werkdagen bij je thuisadres verwachten. Mocht je een nieuw toestel willen, in je account zie ik dat je contract ook al verlengbaar is. Een nieuw toestel kun je dus zo geregeld hebben! Je kunt je verlenging aan ons doorgeven via je Mijn Odido account door te klikken op de knop '’verleng nu'’, zodra je bent ingelogd. Of je kunt even telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 08:00 tot 18:00u. Zij doen je met alle liefde een heel mooi en passend aanbod! 😊
Hai hai, klopt idd! Ja uiteraard aangifte gedaan, maar ja die mensen zijn al lang gevlogen...
Ja heel graag een nieuwe simkaart! Maar inloggen gaat dus niet bij Odido door die 2 stapsverificatie... dus contract verlengen ook niet 🫣
In elk geval bedankt voor deze goede zorgen tot nu toe.
Groetjes Mariell en Erik