Kan nog steeds niet inloggen op geen enkele manier jullie al 3 keer aan de lijn gehad maar nopes.
Ook onvag ik geen nieuwe inlog ook niet via de mobiel dus kan niks wilde een nieuwe mobiel bestellen maar door dat niks werkt lukt er ook niks.
Snap alleen niet waarom dit zolang duurt
Beste antwoord door Tjapko69
Sam van Odido schreef:
Hi @Tjapko69, uiteraard los ik dit graag vandaag nog voor je op! Log je wel in met het juiste account? Ik zie inderdaad dat je bij ons een account hebt dat helemaal leeg is, maar je hebt ook een account met een ander e-mailadres. Hier staan je abonnementen momenteel aan gekoppeld. Het gaat om een e-mailadres waarin de cijfers 69 voorkomen. Zie je de abonnementen daar wel? Ik verneem het graag van je en sta klaar om te helpen als het nodig is!
Hi @Tjapko69, welkom op onze Community! Logisch dat je gewoon wilt kunnen inloggen op onze Mijn Odido App. Als ik het goed begrijp ontvang je de e-mail om je wachtwoord te wijzigen niet? Mijn collega's hebben inmiddels een melding hiervan doorgezet naar de technische dienst. Zij nemen binnen 14 dagen contact met je op om dit op te lossen. We kunnen ondertussen wel proberen om je nummer los te koppelen, zodat je deze tijdelijk kunt koppelen aan een account met een ander e-mailadres. Sta je hiervoor open? Ook hoor ik graag van je of nummer eindigend op xxx323 jouw nummer is. Dan weet ik zeker dat ik het goede nummer voor mij heb!
Hi @Tjapko69, de abonnementen heb ik zojuist voor je losgekoppeld! Het zou nu dus mogelijk moeten zijn om deze opnieuw aan een account te toe te voegen. Laat je mij weten of dit lukt? Zo niet, zou je mij dan willen laten weten wat voor foutmelding je krijgt? Dan weet ik welke vervolgstappen nodig zijn!
Hi @Tjapko69, uiteraard los ik dit graag vandaag nog voor je op! Log je wel in met het juiste account? Ik zie inderdaad dat je bij ons een account hebt dat helemaal leeg is, maar je hebt ook een account met een ander e-mailadres. Hier staan je abonnementen momenteel aan gekoppeld. Het gaat om een e-mailadres waarin de cijfers 69 voorkomen. Zie je de abonnementen daar wel? Ik verneem het graag van je en sta klaar om te helpen als het nodig is!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.