Ik wil mijn bestaand internet + tv abonnement toevoegen in mijn app waar ook al mijn mobiele abonnement staat, maar dit lukt niet.. Er staat dat het opgegeven adres niet klopt maar deze klopt zeker wel. Ik had net iemand aan de lijn van odido en die zegt dat ik een nieuw internet + tv account moet aanmaken maar dat gaag niet want ik gebruik het email adres al voor mijn mobiele abonnement
Odido app
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hi Sanne, welkom op de Community! Leuk dat je zowel een mobiel als internet + TV abonnement bij ons hebt. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al waarom je je abonnementen niet kan koppelen. Je abonnementen staan niet op dezelfde naam (en geboortedatum). Controleer even goed op welke gegevens je abonnementen staan en kijk dan welk abonnement moet worden overgenomen. Hiervoor is namelijk contractovername nodig. Lees er hier alles over om je mobiele abonnement over te nemen: Contractovername | Odido
Mocht je Internet + TV abonnement op jouw naam worden gezet, dan kan dat als volgt:
Stuur een e-mail naar internet.service@odido.nl met:
- Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
- Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
- Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
- De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)
Zodra beide abonnementen op exact dezelfde gegevens (voorletters, achternaam, adres en geboortedatum) staan, kunnen de abonnementen gekoppeld worden in 1 Mijn Odido-account. Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! đ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.