Skip to main content
Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Toon eerste reactie

805 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 februari 2019
İk herinner mij mijn @tmobilethuis mail niet meer en kan dus niet inloggen. Wie kan mij helpen?

Mvg

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 februari 2019
Ik heb hetzelfde probleem, heb alles geprobeerd, maar ook geen email nog binnen gekregen va. De bestelling met gegevens. Misschien is er iets mis gegaan met het spellen van mijn email, waardoor er iets anders bij jullie op papier staat en er geen mail binnenkomt? (just a wild guess)
Thanks!

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 15 februari 2019
@mwouters ik help je graag om dit op te lossen! Stuur mij je gegevens in een privébericht en dan ga ik hiermee aan de slag. 😁

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 februari 2019
Jeszuyd1980 schreef:
Ik heb ook problemen met inloggen. Ik kan wel een nieuw wachtwoord aanvragen, maar omdat ik niet in mijn T-Mobile webmail kom, kan ik die mail niet zien. Ik wil daar ook graag hulp bij.


Ik heb hetzelfde probleem. Graag jullie hulp T-Mobile.
Mvg, Han

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
Geen zorgen @Han8691, ik ga je helpen! Ik ontvang graag een privébericht van jou, gepaard met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zodra de verificatie compleet is, zorg ik dat je weer in kunt loggen! 😄

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 februari 2019
Ik heb nu meerdere keren wachtwoord aangevraagd maar krijg geen mail binnen.
Dus kunnen jullie hierbij helpen?
En wellicht na een dik een jaar contract vrij te zijn keer mooi aanbod op de mail te gooien?... tip wees hier actiever in anders lopen mensen weg😋.

vriendelijke groet,

S Boelen

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 februari 2019
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven al enkele malen geschetst. Enige tijd terug ook over gebeld met de klantenservice, maar dat heeft nog niets opgelost. Kunnen jullie me helpen?

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 maart 2019
Abonnement afgesloten krijg een bevestiging. Nu kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen krijg ik de volgende melding.
Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.
Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Ik gebruik het tmo emailadres, maar krijg geen mail binnen. Ben benieuwd welk mailadres bekend is bij jullie

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 5 maart 2019
Hey @Sboel84 , @pinklady89 en @Harry81

Ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik ervoor zorgen dat jullie zonder problemen kunnen inloggen binnen My T-Mobile Thuis! 💪

Griebs
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 maart 2019
En waar vind ik het T-Mobile mailadres? Ik heb dat nooit gezien en/of geïnstalleerd namelijk...

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 maart 2019
Helaas lukt het mij ook niet om in te loggen bij T mobile thuis. Mijn wachtwoord lijkt niet te kloppen, maar een nieuwe aanvragen lukt ook niet omdat die link al verlopen was voordat ik de e-mail binnen kreeg. Is er een andere manier om een nieuw wachtwoord te krijgen? Alvast dank!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 maart 2019
???

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 maart 2019
Hoi, ik krijg geen wachtwoord reset mail toegestuurd. Kunnen jullie me helpen. Gr. A

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 14 maart 2019
Hey @Griebs,

Binnen je My T-Mobile Thuis omgeving kun je je e-mail adres vinden. Een nieuw wachtwoord kun je hier aanvragen. Met dat e-mail adres kun je ook gebruik maken van je webmail. Wel zo handig!

Hoi @Sannehet & @A.nsk.e ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!

Griebs
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 maart 2019
Piotr schreef:
Hey @Griebs,

Binnen je My T-Mobile Thuis omgeving kun je je e-mail adres vinden. Een nieuw wachtwoord kun je hier aanvragen. Met dat e-mail adres kun je ook gebruik maken van je webmail. Wel zo handig!

Hoi @Sannehet & @A.nsk.e ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!



Nogmaals maar...
Waar vind ik dat e-mailadres?

  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 18 maart 2019
Ik probeer een My T-Mobile Thuis aan te maken maar krijg telkens terug: met deze gegevens is dat niet mogelijk oid. Mijn gekozen wachtwoord voldoet aan de eisen.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 18 maart 2019
@Griebs Als je ingelogd bent op My T-Mobile Thuis dan vind je het e-mailadres odner het kopje 'Mijn gegevens'. Bij de contactgegevens zie je dan jouw T-Mobile Thuis e-mailadres staan. Onder 'Instellingen' > 'E-mail' kan je eventueel de instellingen van je e-mailadres aanpassen.

@RobinKuit Dat gaan we oplossen! Met welk e-mailadres probeer je de account aan te maken? De eerste keer moet je je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken, daarna kan je eventueel ook inloggen met je eigen e-mailadres. Als je de link uit de e-mail volgt dan kan je een wachtwoord ingeven en zou je in moeten kunnen loggen. Mocht het niet lukken stuur mij dan even een privébericht, dan kijk ik met je mee!

Griebs
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 maart 2019
@Brian ik heb het mailadres nodig om in te loggen... Dus jouw optie werkt niet

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 20 maart 2019
Hey @Griebs, ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik je e-mail adres gelijk op.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 maart 2019
@Brian Ik ben nieuwe klant, en wil graag mijn eerste rekening bekijken op my tmobile. Ik heb nog niet eerder ingelogged en vraag een wachtwoord aan. Ik krijg een melding dat er een link is gestuurd naar alle bekende mail adressen. Echter krijg ik geen mail in mijn gmail inbox. Ik kan niet bij de webmail komen van het tmobile adres, omdat ik daar juist het wachtwoord voor aanvraag. Registreren voor dit forum ging wel gewoon goed.

En nee, er is ook geen email in mijn spam mapje.

Dank voor de hulp.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
Ik stond in de startblokken om jou te helpen @Maarten Schadd, máár ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met de klantenservice. Gelukkig kan je nu inloggen! Goed om te weten: als je eenmaal één keer bent ingelogd met jouw @t-mobilethuis e-mailadres, kan je in het vervolg ook met jouw Gmail adres inloggen. Wel zo handig! 😉

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 maart 2019
Net abonnement afgesloten en bevestiging ontvangen per mail. Nu kan ik niet inloggen op My Tmobile Thuis. Ik krijg de volgende melding

WACHTWOORD AANVRAGEN
Het e-mailadres .........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Kunnen jullie me hierbij helpen?

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 27 maart 2019
@dchan Ik zie dat het inmiddels al gelukt is met hulp van een collega, helemaal goed! Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten en alvast van harte welkom! 🙂

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 april 2019
Ik probeer een wachtwoord aan te vragen maar ik krijg maar geen reset email hiervoor. Kunnen jullie me helpen?

MvG,

Ersin

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 3 april 2019
Hi @ersinguner28, als je de e-mail ook niet in je spam box ontvangt dan kan dat zeker! Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan reset ik het My Thuis account voor je!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen