Skip to main content
Beantwoord

Hulp met de odido-account.


Goedemorgen, ik heb een probleem. Ik heb twee accounts. Ze zijn elk toegewezen aan een ander e-mailadres. Op 1 e-mail heb ik mobiel en op de 2e heb ik privé-internet thuis. Volgens de berichten die ik krijg, is 1 e-mail de mobiele, log ik in op de account en heb ik daar de thuisaccount toegewezen. Ik log in op de tweede, daar heb ik niets, ik probeer mijn mobiele nummer toe te voegen en er verschijnt een foutmelding. Ik heb geen manier om mijn internetgebruik te controleren. Dit is al zo sinds de overstap van tmobile naar odido.

 

 

Beste antwoord door twekrk87

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @twekrk87, welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inderdaad twee accounts hebt, namelijk één met dit e-mailadres: ****exnl@gmail.com, waar je mobiele abonnemement en ook je Internet + TV abonnement staat gekoppeld. Je tweede e-mailadres is: ****rk@gmail.com, waar alleen je mobiele abonnement gekoppeld staat. Echter, is dit account gekoppeld aan een oud zakelijk abonnement, wat niet meer actief is. Die ga ik voor je verwijderen. Je kunt daarna dit e-mailadres gebruiken: ****exnl@gmail.com om in te loggen, waar ook je mobiele abonnement al gekoppeld staat. Je kunt je verbruik dan inzien via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten. Ik raad je ook aan om even overal uit- en dan weer in te loggen! 

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt! Anders kan ik het nummer even ontkoppelen, zodat je het daarna opnieuw kunt toevoegen in je account!

Hallo, ik heb het probleem zelf kunnen oplossen. Bedankt voor het tonen van interesse.

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @twekrk87, welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inderdaad twee accounts hebt, namelijk één met dit e-mailadres: ****exnl@gmail.com, waar je mobiele abonnemement en ook je Internet + TV abonnement staat gekoppeld. Je tweede e-mailadres is: ****rk@gmail.com, waar alleen je mobiele abonnement gekoppeld staat. Echter, is dit account gekoppeld aan een oud zakelijk abonnement, wat niet meer actief is. Die ga ik voor je verwijderen. Je kunt daarna dit e-mailadres gebruiken: ****exnl@gmail.com om in te loggen, waar ook je mobiele abonnement al gekoppeld staat. Je kunt je verbruik dan inzien via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten. Ik raad je ook aan om even overal uit- en dan weer in te loggen! 

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt! Anders kan ik het nummer even ontkoppelen, zodat je het daarna opnieuw kunt toevoegen in je account!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @twekrk87, welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inderdaad twee accounts hebt, namelijk één met dit e-mailadres: ****exnl@gmail.com, waar je mobiele abonnemement en ook je Internet + TV abonnement staat gekoppeld. Je tweede e-mailadres is: ****rk@gmail.com, waar alleen je mobiele abonnement gekoppeld staat. Echter, is dit account gekoppeld aan een oud zakelijk abonnement, wat niet meer actief is. Die ga ik voor je verwijderen. Je kunt daarna dit e-mailadres gebruiken: ****exnl@gmail.com om in te loggen, waar ook je mobiele abonnement al gekoppeld staat. Je kunt je verbruik dan inzien via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten. Ik raad je ook aan om even overal uit- en dan weer in te loggen! 

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt! Anders kan ik het nummer even ontkoppelen, zodat je het daarna opnieuw kunt toevoegen in je account!

Hallo, ik heb het probleem zelf kunnen oplossen. Bedankt voor het tonen van interesse.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@twekrk87 oh, superfijn dat het jezelf al is gelukt! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een hele mooie avond gewenst! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen