Skip to main content
Beantwoord

Can't add mobile subscription


  • is een Master Poster
  • 39 reacties

I have this same problem. Can someone help? Just ordered a new subscription, but it’s allowing me to add it to my account.

 

Beste antwoord door kalpik

Hi,

I was actually trying to link a new fiber internet subscription. This is now done, after calling the customer care. So the issue is solved!

 

Thanks

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Kalpik, ik heb direct met je meegekeken op je e-mailadres en ik kom op de volgende mobiele abonnementen op jouw adres uit: 1 mobiel abonnement op naam van iemand anders en 1 mobiel BEN abonnement op jouw naam. Deze kunnen allebei niet gekoppeld worden aan je Mijn Odido-account waar je Internet-abonnement nu in staat. Gaat het om een ander nieuw mobiele Odido abonnement? Zet dit 06-nummer dan even in je profiel, dan kijk ik nogmaals mee om te kijken hoe we deze kunnen koppelen! 😄


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 39 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2024

Hi,

I was actually trying to link a new fiber internet subscription. This is now done, after calling the customer care. So the issue is solved!

 

Thanks


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Good to hear that it's solved now. Have a great weekend! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen