Skip to main content
Beantwoord

opzeggen Klik & Klaar

  • 21 oktober 2024
  • 80 reacties
  • 1899 Bekeken

Toon eerste reactie

Demy van Odido schreef:

Hey ​@Random_user, ik zie dat ik een foutmelding terug krijg bij het opzeggen van je Klik&Klaar abonnement. Kan het zijn dat je in de tussentijd al contact gehad hebt en het Klik&Klaar abonnement al opgezegd had? Zo niet, dan ga ik dit doorzetten naar onze specialisten. Ik hoor graag van je!

Hi Demy, bedankt voor je reactie. Ik heb tussentijds geen contact gehad met de klantenservice. Zou je de opzegging verder voor me willen oppakken? Bedankt!


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Random_user, het lukt nog steeds niet. Sorry! Geen zorgen, ik heb meteen een specialisten team aangeschreven die dit gaat onderzoeken. Ik kan namelijk niet om de foutmelding heen die we krijgen. Ik zal het scherp in de gaten houden. Zodra er meer bekend is, laat ik je dat weten. Voor nu moeten we de opzegging uitstellen. Wij maken dat qua opzegdatum trouwens helemaal goed, waar je normaal een maand opzegtermijn had gehad!

voor moderator: INC staat in teamnotes


Hi ​@Cheyenne van Odido we zijn bijna twee weken verder, is er al nieuws? Eind februari is er nog een automatische afschrijving geweest voor dit K&K abonnement. Begrijp ik goed uit je opmerking over de opzegdatum dat ik ervan uit mag gaan dat er niet eind deze maand weer een automatische afschrijving gaat plaatsvinden? Overigens staat er een factuurnummer in de omschrijving bij de afschrijving, maar de facutuur zelf kan ik nergens terugvinden, niet in mijn profiel en ik heb hem ook niet ontvangen in mijn email. Kan ik deze ergens anders inzien of opvragen?

Alvast bedankt.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Random_user, de specialisten hebben het opgelost en hierdoor heb ik de opzegging kunnen uitvoeren! Het abonnement is per vandaag stopgezet, ik heb je hier ook een bevestiging van gestuurd. De facturen zijn te bekijken in Mijn Odido.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 26 maart 2025

@Cheyenne van Odido  

@Tommie van Odido 

 

Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met de klantenservice om mijn Klik&Klaar abonnement in de bedenktijd op te zeggen. Ik zou een mail ontvangen ter bevestiging, maar die heb ik niet gekregen. Kunnen jullie nakijken of mijn opzegging verwerkt is?

 

Alvast bedankt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen