Skip to main content
Beantwoord

Klik & klaar opgezegd en modem retour gestuurd. Krijg nu een mail dat jullie de modem niet hebben ontvangen.

Het aanvragen van Klik & Klaar was makkelijk. Het opzeggen niet. Ongelofelijk.

Begin maart via de site opgezegd. Geen enkele bevestiging ontvangen dus op 7 maart maar eens gebeld, opzegging was niet binnen gekomen maar nu was het wel opgezegd. Deze keer wel bevestingsmail ontvangen, einddatum 7 april.

Op 12 maart heb ik de modem retour gestuurd naar Odido. Zie de link in mijn profiel. Op 15 maart hebben jullie die ontvangen.

En nu (26 april) krijg ik een mail dat jullie de apparatuur niet hebben ontvangen. Kunnen jullie dat oplossen voordat ik de 180 euro boete ontvang? Bedankt.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens ​@wimbonten. Ik zie dat je het netjes retour hebt gestuurd via PostNL. Dit is wel een andere weg dan via de QR-code en hierdoor kan het langer duren voordat het modem afgemeld wordt. Nu heb ik de boete sowieso al voor je kwijtgescholden. Je zult hier wel nog e-mails over binnenkrijgen maar de boete zal in de realiteit niet worden verstuurd. Dit proces is namelijk nog niet gekoppeld aan het e-mailsysteem, daar zijn ze nog mee bezig. Je kunt de e-mails die je nog ontvangt als niet verzonden beschouwen!  

Bekijk origineel

7 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 26 april 2025

Goedemorgen ​@wimbonten Welkom in de community!

Heb je het modem teruggestuurd met de QR code en een verzend bewijs gekregen? 

Ik heb mijn modem 4 maart teruggestuurd en dat ging ook niet goed! Bij mij is het inmiddels opgelost 
Hopelijk kunnen de moderators je helpen als ze weer aanwezig zijn
Het bewijs bonnetje mag je ook hier posten! 

Succes en een fijne dag vandaag 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 april 2025

Ik heb geen QR-code gebruikt. In die bevestigingsmail van de opzegging stond dat ik de doos moest inleveren bij een PostNL punt. De link van het verzendbewijs staat in mijn profiel. De doos is verstuurd naar antwoordnummer 15021, 1117ZZ Schiphol-Rijk. Verstuurd op 12 maart.

Pas veel later (5 april) kreeg ik een mail met een QR-code (en in die mail wordt DHL genoemd i.p.v. PostNL). Maar toen was de doos al lang opgestuurd.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 27 april 2025

Hi ​@wimbonten, ik wil je hier met alle liefde mee helpen om ervoor te zorgen dat helemaal opgelost wordt. Ik zie dat je het verzendbewijs van PostNL al hebt toegevoegd in jouw profiel, dank daarvoor. Zou je alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen? Nadat je dit hebt gedaan, kan je een reactie achterlaten in dit topic. Ik ga dan gelijk voor je aan de slag! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 april 2025

Heb ik gedaan, alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14061 reacties
  • Antwoord
  • 29 april 2025

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens ​@wimbonten. Ik zie dat je het netjes retour hebt gestuurd via PostNL. Dit is wel een andere weg dan via de QR-code en hierdoor kan het langer duren voordat het modem afgemeld wordt. Nu heb ik de boete sowieso al voor je kwijtgescholden. Je zult hier wel nog e-mails over binnenkrijgen maar de boete zal in de realiteit niet worden verstuurd. Dit proces is namelijk nog niet gekoppeld aan het e-mailsysteem, daar zijn ze nog mee bezig. Je kunt de e-mails die je nog ontvangt als niet verzonden beschouwen!  

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 april 2025

Top, Dankjewel!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14061 reacties
  • 30 april 2025

Geen dank ​@wimbonten

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen