Skip to main content
Beantwoord

Klik en Klaar wil niet helaas

  • 26 december 2024
  • 27 reacties
  • 1366 Bekeken

Dinsdag heb ik Klik en Klaar ontvangen, super snel binnengekregen trouwens.

Alles aangesloten wat een fluitje van een cent is. Over de dekking kon de klantenservice niets zeggen want ze konden de kaart niet openen. Dus toch zelf maar eens proberen, ik woon in het buitengebied. De kerstdagen betekent vrije dagen voor mij dus ik heb getest met het modem, maar helaas heb ik nauwelijks ergens bereik. In ieder geval niet voldoende om TV te kijken en thuis te kunnen werken. Nu heb ik wel glasvezel liggen maar dat is vrij prijzig voor wat we er mee doen en ook de maandelijkse bijdrage is iets wat me best wel dwars zit, lijnhuur en ik kan uit 4 providers kiezen. Dus dit leek me een super oplossing. 

Dus nu zou ik het wel terug willen sturen, ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet doen. Opzeggen zie ik niet ergens staan. Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Beste antwoord door j.geertsema

Nora van Odido schreef:

Hi ​@j.geertsema ik zie inderdaad dat het abonnement is opgezegd met een maand opzegtermijn, in plaats van per direct. Ik heb dit gelijk recht gezet voor je en het abonnement per direct stopgezet. Over een paar minuten ontvang je een nieuwe e-mail met de juiste datum! 

 

Dag Nora,

Ik heb de mail gekregen, erg bedankt voor de hulp!

 

 

Bekijk origineel

27 reacties

  • is een King Poster
  • 49 reacties
  • 26 december 2024

Kan je zelf de kaart niet openen?

https://www.odido.nl/netwerk/dekking
 

en daarna met de klik & klaar app het modem zo richten dat je optimaal ontvangt hebt?

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 26 december 2024

Nee helaas:

403 Forbidden


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 26 december 2024
Gerard1740 schreef:

Kan je zelf de kaart niet openen?

https://www.odido.nl/netwerk/dekking
 

en daarna met de klik & klaar app het modem zo richten dat je optimaal ontvangt hebt?

 

Dat hebben we al geprobeerd met de app maar helaas. Ik moet zeggen als we willen bellen dat we ook niet zo heel goed bereik hebben, alleen buiten een beetje. Het was te proberen natuurlijk. 


  • is een King Poster
  • 49 reacties
  • 26 december 2024

De site ligt er even uit denk ik. Net werkte het nog wel.


  • is een King Poster
  • 49 reacties
  • 26 december 2024
j.geertsema schreef:
Gerard1740 schreef:

Kan je zelf de kaart niet openen?

https://www.odido.nl/netwerk/dekking
 

en daarna met de klik & klaar app het modem zo richten dat je optimaal ontvangt hebt?

 

Dat hebben we al geprobeerd met de app maar helaas. Ik moet zeggen als we willen bellen dat we ook niet zo heel goed bereik hebben, alleen buiten een beetje. Het was te proberen natuurlijk. 

Wij wonen ook in buitengebied, maar toch lukt het wel.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 26 december 2024
Gerard1740 schreef:
j.geertsema schreef:
Gerard1740 schreef:

Kan je zelf de kaart niet openen?

https://www.odido.nl/netwerk/dekking
 

en daarna met de klik & klaar app het modem zo richten dat je optimaal ontvangt hebt?

 

Dat hebben we al geprobeerd met de app maar helaas. Ik moet zeggen als we willen bellen dat we ook niet zo heel goed bereik hebben, alleen buiten een beetje. Het was te proberen natuurlijk. 

Wij wonen ook in buitengebied, maar toch lukt het wel.

Misschien is er een mast in de buurt? Ik heb de kaart net even geprobeerd te openen met Firefox ipv Chrome en nu krijg ik deze melding:

Firefox heeft een mogelijk beveiligingsrisico gedetecteerd en is niet doorgegaan naar dekkingskaart.odido.nl, omdat deze website een beveiligde verbinding vereist.


  • is een King Poster
  • 49 reacties
  • 26 december 2024
j.geertsema schreef:
Gerard1740 schreef:
j.geertsema schreef:
Gerard1740 schreef:

Kan je zelf de kaart niet openen?

https://www.odido.nl/netwerk/dekking
 

en daarna met de klik & klaar app het modem zo richten dat je optimaal ontvangt hebt?

 

Dat hebben we al geprobeerd met de app maar helaas. Ik moet zeggen als we willen bellen dat we ook niet zo heel goed bereik hebben, alleen buiten een beetje. Het was te proberen natuurlijk. 

Wij wonen ook in buitengebied, maar toch lukt het wel.

Misschien is er een mast in de buurt? Ik heb de kaart net even geprobeerd te openen met Firefox ipv Chrome en nu krijg ik deze melding:

Firefox heeft een mogelijk beveiligingsrisico gedetecteerd en is niet doorgegaan naar dekkingskaart.odido.nl, omdat deze website een beveiligde verbinding vereist.

Je kan mij via DM je postcode sturen dan check ik het voor je .


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 26 december 2024
Gerard1740 schreef:
j.geertsema schreef:
Gerard1740 schreef:
j.geertsema schreef:
Gerard1740 schreef:

Kan je zelf de kaart niet openen?

https://www.odido.nl/netwerk/dekking
 

en daarna met de klik & klaar app het modem zo richten dat je optimaal ontvangt hebt?

 

Dat hebben we al geprobeerd met de app maar helaas. Ik moet zeggen als we willen bellen dat we ook niet zo heel goed bereik hebben, alleen buiten een beetje. Het was te proberen natuurlijk. 

Wij wonen ook in buitengebied, maar toch lukt het wel.

Misschien is er een mast in de buurt? Ik heb de kaart net even geprobeerd te openen met Firefox ipv Chrome en nu krijg ik deze melding:

Firefox heeft een mogelijk beveiligingsrisico gedetecteerd en is niet doorgegaan naar dekkingskaart.odido.nl, omdat deze website een beveiligde verbinding vereist.

Je kan mij via DM je postcode sturen dan check ik het voor je .

Net Edge gedownload en nu kan ik het openen. Oranje vlakje (tot 100 mbit/s), de buren kunnen geen gebruik maken zie ik, dat vlakje is grijs. Ik heb nog geen 100 mbit/s kunnen halen waar ik hem ook neerzet. En met de TV aan en gebruik van een laptop is het niet zo vlot helaas. Het fluctueert ook in snelheid.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 26 december 2024

Met alleen de laptop op Wifi is dit het hoogst haalbare:

Speedtest van Odido

Download:20.1 Mbit/s

Upload:0.1 Mbit/s


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 27 december 2024

Hi ​@j.geertsema, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de dekking bij jou in de buurt inderdaad niet optimaal is. De mobiele dekking is hierin een goede leidraad, als dit niet optimaal is dan is de kans groot dat je geen optimale snelheden zult halen bij Klik & Klaar. Wil je het abonnement opzeggen, laat het dan aan me weten. Dan maak ik dit gelijk voor je in orde! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 30 december 2024
Nora van Odido schreef:

Hi ​@j.geertsema, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de dekking bij jou in de buurt inderdaad niet optimaal is. De mobiele dekking is hierin een goede leidraad, als dit niet optimaal is dan is de kans groot dat je geen optimale snelheden zult halen bij Klik & Klaar. Wil je het abonnement opzeggen, laat het dan aan me weten. Dan maak ik dit gelijk voor je in orde! 

Hallo Nora,

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en alles retour gestuurd (vrijdag jl.). Wel heb ik nu een mail gekregen waarin staat dat mijn abonnement per 27-1 stopt. Maar ik heb aan de telefoon aangegeven dat ik mijn beroep op mijn herroeping binnen 14 dagen. Dit lijkt dan niet in orde te komen?

 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 31 december 2024

Hi ​@j.geertsema ik zie inderdaad dat het abonnement is opgezegd met een maand opzegtermijn, in plaats van per direct. Ik heb dit gelijk recht gezet voor je en het abonnement per direct stopgezet. Over een paar minuten ontvang je een nieuwe e-mail met de juiste datum! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • Antwoord
  • 31 december 2024
Nora van Odido schreef:

Hi ​@j.geertsema ik zie inderdaad dat het abonnement is opgezegd met een maand opzegtermijn, in plaats van per direct. Ik heb dit gelijk recht gezet voor je en het abonnement per direct stopgezet. Over een paar minuten ontvang je een nieuwe e-mail met de juiste datum! 

 

Dag Nora,

Ik heb de mail gekregen, erg bedankt voor de hulp!

 

 


  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 5 januari 2025

tja, ik heb ook geen succes hiermee. snel geleverd op 31/12 maar ook knipperende ledjes. helpdesk stelde voor even te wachten maar helaas, vier dagen later nog geen verbinding. kreeg wel 4 keer betaalherinnering dus nog eens betaald en wat denk je, ze sturen nog een apparaat, zucht. helpdesk stelde voor deze 2e levering af te wachten maar helaas ook deze doet het niet. Ik zit overigens vlak bij mast met supersnelle verbinding. heb zelf 5G Odido sims in smartphones en werken prima. Helpdesk was behulpzaam en belde zelf regelmatig terug maar kon ook niet helpen. ga ze allebei terugsturen. Niks klik&klaar voor ons. Blijf gewoon bij 2x duurder Ziggo maar die werkt tenminste :-)


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 8 februari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@j.geertsema ik zie inderdaad dat het abonnement is opgezegd met een maand opzegtermijn, in plaats van per direct. Ik heb dit gelijk recht gezet voor je en het abonnement per direct stopgezet. Over een paar minuten ontvang je een nieuwe e-mail met de juiste datum! 

Hallo Nora,

Helaas moet ik nog even weer aan de bel trekken, met de creditering gaat het niet zo lekker. Ik heb contact gehad met de klantenservice (Lars). Hij gaf aan dat het wel bijzonder was. Nu zou hij een bericht sturen maar als ik heel eerlijk ben dan ben ik er niet zo gerust op. Ik heb uit nood het bedrag laten storneren omdat er maar geen creditering kwam. Nu krijg ik dreigbrieven terwijl dat bedrag ook al helemaal niet klopt in de brief. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 9 februari 2025

@j.geertsema Ik snap goed dat je graag op de hoogte blijft van hoe of wat, sorry dat je het bedrag nog niet hebt ontvangen. Ik help je gelijk verder! 

Ik ben meteen gaan kijken en zie dat de eerste factuur is verrekend met de credit. Op de 2e factuur zie ik dat je nog €3 terugkrijgt. Dit bedrag wordt binnen 4 tot 6 weken teruggestort op jouw rekening. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta voor je klaar! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 10 februari 2025
Teresa van Odido schreef:

@j.geertsema Ik snap goed dat je graag op de hoogte blijft van hoe of wat, sorry dat je het bedrag nog niet hebt ontvangen. Ik help je gelijk verder! 

Ik ben meteen gaan kijken en zie dat de eerste factuur is verrekend met de credit. Op de 2e factuur zie ik dat je nog €3 terugkrijgt. Dit bedrag wordt binnen 4 tot 6 weken teruggestort op jouw rekening. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta voor je klaar! 

Hallo Teresa,

Bedankt voor de vlotte reactie. Ik begrijp niet helemaal welke factuur nu is verrekend. Ik heb alleen een afschrijving van 20 euro gehad. En die heb ik toch maar gestorneerd omdat ik maar niets hoorde. Nu kreeg ik een brief dat ik 16,65 per direct moet betalen. Dat bedrag begreep ik niet en Lars van de klantenservice ook niet. Op 27 januari zou er een creditfactuur zijn aangemaakt voor 3,35 euro gaf hij aan. Ik heb nog geen enkele creditfactuur gezien.


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 11 februari 2025

Hi ​@j.geertsema, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! Er is op 27 januari een eindfactuur gemaakt, waarop je het maandbedrag weer terug zou krijgen. Echter is op deze factuur ook onterecht een afkoopsom van het abonnement in rekening gebracht, waardoor je in plaats van het hele bedrag, maar € 3,15 van ons terug kreeg. Als je dit van de oorspronkelijke factuur af haalt van € 20, kom je uit op het bedrag van € 16,65. Nu heeft Lars hier handmatig een vergoeding voor aangemaakt van € 20,39. Aangezien je de oorspronkelijke factuur hebt gestorneerd, is de € 20 van de oorspronkelijke factuur hiermee verrekend. Op dit moment blijft er een tegoedbedrag van € 3,54 bij ons in het systeem staan. Dit wordt binnenkort op jouw rekening teruggestort. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het dan aan me weten. Ik help je graag verder! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 11 februari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@j.geertsema, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! Er is op 27 januari een eindfactuur gemaakt, waarop je het maandbedrag weer terug zou krijgen. Echter is op deze factuur ook onterecht een afkoopsom van het abonnement in rekening gebracht, waardoor je in plaats van het hele bedrag, maar € 3,15 van ons terug kreeg. Als je dit van de oorspronkelijke factuur af haalt van € 20, kom je uit op het bedrag van € 16,65. Nu heeft Lars hier handmatig een vergoeding voor aangemaakt van € 20,39. Aangezien je de oorspronkelijke factuur hebt gestorneerd, is de € 20 van de oorspronkelijke factuur hiermee verrekend. Op dit moment blijft er een tegoedbedrag van € 3,54 bij ons in het systeem staan. Dit wordt binnenkort op jouw rekening teruggestort. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het dan aan me weten. Ik help je graag verder! 

Hallo Nora,

Waar kan ik dit allemaal vinden als ik inlog? Dat heb ik net nl. gedaan en dan zie ik alleen staan dat ik 15,18 moet voldoen en dat ik dat via Ideal kan betalen.

Verder zie ik niets staan in mijn Odido omgeving. Bij facturen staat verder ook niets behalve bovenstaande en mijn reguliere facturen voor mobiele telefonie. Voor nu staat er nog steeds dat ik moet betalen, waarvan ik het bedrag wat er staat niet thuis kan brengen met bovenstaande uitleg. Kan iemand zorgdragen dat er helderheid komt in de mijn Odido omgeving? Waar is de eindfactuur van 27 januari?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 februari 2025

Ik heb ook klik en klaar ontvangen. Razendsnel , net als de verbinding. Echt ongekende snelheden. Lijkt te mooi om waar te zijn. Buitengebied Zeeland 800mb down 119mb up. Ik dacht , dit is het !. Maar helaas. Met 3 tot 4 devices eraan gaat het goed , maar zodra ik het modem in mijn thuisnetwerk prop dan staakt alles. Zowel als ik de zyxcel laat dhcp-en en ook als ik een eigen router gebruik ( Ja dubbel nat ik weet het ). Het word heel instabiel en lijkt als er te veel verkeer naar buiten wil het systeem dit stopt. Ik dacht ik ga eens bellen met de helpdesk. Dit was echt het toppunt.

Klik en klaar zegt die mevrouw. Nog nooit van gehoord. Is dit van ons ? Ik ga eens verder vragen .. Na 5 minuten wachten komt ze terug.  Heeft u de simkaart erin gedaan ? Ja meneer ik heb gehoord dat dit alleen is voor kleine gezinnen die geen vast internet kunnen krijgen. Ondersteuning geven we niet. Dat moet via de community. U kunt hem altijd terugsturen. Ongelofelijk! Dus voordat ik hem weer inpak vraag ik het nog maar even hier. Kan ik de klik en klaar oplossing als een volwaardige internetoplossing gebruiken ipv bijvoorbeeld mijn kpn dsl bonding met 4 g buitengebied gateway ? Daar haal ik overigens “ maar 50 mb down / 20mb up ) maar dat blijft in ieder geval werken.  Firmware V1.00(AC.JG.0)NR53_b9D0806


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 14 februari 2025
JohnFK schreef:

Ik heb ook klik en klaar ontvangen. Razendsnel , net als de verbinding. Echt ongekende snelheden. Lijkt te mooi om waar te zijn. Buitengebied Zeeland 800mb down 119mb up. Ik dacht , dit is het !. Maar helaas. Met 3 tot 4 devices eraan gaat het goed , maar zodra ik het modem in mijn thuisnetwerk prop dan staakt alles. Zowel als ik de zyxcel laat dhcp-en en ook als ik een eigen router gebruik ( Ja dubbel nat ik weet het ). Het word heel instabiel en lijkt als er te veel verkeer naar buiten wil het systeem dit stopt. Ik dacht ik ga eens bellen met de helpdesk. Dit was echt het toppunt.

Klik en klaar zegt die mevrouw. Nog nooit van gehoord. Is dit van ons ? Ik ga eens verder vragen .. Na 5 minuten wachten komt ze terug.  Heeft u de simkaart erin gedaan ? Ja meneer ik heb gehoord dat dit alleen is voor kleine gezinnen die geen vast internet kunnen krijgen. Ondersteuning geven we niet. Dat moet via de community. U kunt hem altijd terugsturen. Ongelofelijk! Dus voordat ik hem weer inpak vraag ik het nog maar even hier. Kan ik de klik en klaar oplossing als een volwaardige internetoplossing gebruiken ipv bijvoorbeeld mijn kpn dsl bonding met 4 g buitengebied gateway ? Daar haal ik overigens “ maar 50 mb down / 20mb up ) maar dat blijft in ieder geval werken.  Firmware V1.00(AC.JG.0)NR53_b9D0806

Misschien is het beter om een nieuw topic aan te maken voor reacties. Nu staat dit onder mijn topic.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 16 februari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@j.geertsema, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! Er is op 27 januari een eindfactuur gemaakt, waarop je het maandbedrag weer terug zou krijgen. Echter is op deze factuur ook onterecht een afkoopsom van het abonnement in rekening gebracht, waardoor je in plaats van het hele bedrag, maar € 3,15 van ons terug kreeg. Als je dit van de oorspronkelijke factuur af haalt van € 20, kom je uit op het bedrag van € 16,65. Nu heeft Lars hier handmatig een vergoeding voor aangemaakt van € 20,39. Aangezien je de oorspronkelijke factuur hebt gestorneerd, is de € 20 van de oorspronkelijke factuur hiermee verrekend. Op dit moment blijft er een tegoedbedrag van € 3,54 bij ons in het systeem staan. Dit wordt binnenkort op jouw rekening teruggestort. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het dan aan me weten. Ik help je graag verder! 

Wanneer kan ik dit allemaal zien in mijn Odido omgeving? Ik krijg dreigbrieven met buitengerechtelijke incassokosten toegestuurd. Daar heb ik natuurlijk niet zoveel trek in.

Ik ben ook klant (mobiel) en binnenkort kan ik verlengen, ik ben nog in beraad met mezelf of ik dit wel wil want ik vind dit wel erg ingewikkeld worden op deze manier. Het is ook nogal ongrijpbaar omdat er over verschillende bedragen wordt gesproken. Ik wil helemaal geen 3,15 euro, ik wil vooral dat dit dit op de juiste wijze wordt afgerond. Kunnen jullie dit misschien organiseren?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 16 februari 2025
j.geertsema schreef:
Nora van Odido schreef:

Hi ​@j.geertsema, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! Er is op 27 januari een eindfactuur gemaakt, waarop je het maandbedrag weer terug zou krijgen. Echter is op deze factuur ook onterecht een afkoopsom van het abonnement in rekening gebracht, waardoor je in plaats van het hele bedrag, maar € 3,15 van ons terug kreeg. Als je dit van de oorspronkelijke factuur af haalt van € 20, kom je uit op het bedrag van € 16,65. Nu heeft Lars hier handmatig een vergoeding voor aangemaakt van € 20,39. Aangezien je de oorspronkelijke factuur hebt gestorneerd, is de € 20 van de oorspronkelijke factuur hiermee verrekend. Op dit moment blijft er een tegoedbedrag van € 3,54 bij ons in het systeem staan. Dit wordt binnenkort op jouw rekening teruggestort. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het dan aan me weten. Ik help je graag verder! 

Wanneer kan ik dit allemaal zien in mijn Odido omgeving? Ik krijg dreigbrieven met buitengerechtelijke incassokosten toegestuurd. Daar heb ik natuurlijk niet zoveel trek in.

Ik ben ook klant (mobiel) en binnenkort kan ik verlengen, ik ben nog in beraad met mezelf of ik dit wel wil want ik vind dit wel erg ingewikkeld worden op deze manier. Het is ook nogal ongrijpbaar omdat er over verschillende bedragen wordt gesproken. Ik wil helemaal geen 3,15 euro, ik wil vooral dat dit dit op de juiste wijze wordt afgerond. Kunnen jullie dit misschien organiseren?

Ik ben net ingelogd en zie de factuur van 27 januari niet. Het bedrag van 15,18 is wat anders (mijn mobiel) en ik heb een servicenr gebeld dus daarom kwam het bedrag niet overeen met mijn andere facturen. Dus dat is dus niet aan de orde.

De factuur van 27 januari, daar heb ik ook geen mailmelding van ontvangen.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 17 februari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@j.geertsema, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! Er is op 27 januari een eindfactuur gemaakt, waarop je het maandbedrag weer terug zou krijgen. Echter is op deze factuur ook onterecht een afkoopsom van het abonnement in rekening gebracht, waardoor je in plaats van het hele bedrag, maar € 3,15 van ons terug kreeg. Als je dit van de oorspronkelijke factuur af haalt van € 20, kom je uit op het bedrag van € 16,65. Nu heeft Lars hier handmatig een vergoeding voor aangemaakt van € 20,39. Aangezien je de oorspronkelijke factuur hebt gestorneerd, is de € 20 van de oorspronkelijke factuur hiermee verrekend. Op dit moment blijft er een tegoedbedrag van € 3,54 bij ons in het systeem staan. Dit wordt binnenkort op jouw rekening teruggestort. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het dan aan me weten. Ik help je graag verder! 

@Nora van Odido , ik had je niet getagd dus ik weet niet of dat de bedoeling is? Ik kan geen enkele factuur inzien. Ik weet niet hoe ik hier aan kan komen. Hoe kom ik aan de factuur van 27 januari jl.?

Ik wil overigens geen 3,54 hebben, daar heb ik geen recht op. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 19 februari 2025

Hey ​@j.geertsema, heb je de koppeling wel gemaakt in Mijn Odido met je Klik&Klaar abonnement? Zo wel, wat is de laatste factuur die je kunt inzient op dit moment?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen