Skip to main content
Beantwoord

klantvoordeel niet verwerkt op factuur

  • 11 december 2024
  • 11 reacties
  • 157 Bekeken

Ik heb nu twee facturen gehad voor mijn klik&klaar abonnement, maar daar is mijn klantvoordeel niet in verwerkt. In mijn account zie ik wel dat ik dat hoor te krijgen.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Dank ​@YannickL, ik zie het inderdaad, klantvoordeel is wel actief maar wordt niet toegepast.

Ik heb het voor je doorgezet naar onze specialisten. Zij zullen het gaan onderzoeken. Dit kan ongeveer 14 werkdagen duren, hopelijk kunnen zij dit verhelpen! 

Bekijk origineel

11 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2590 reacties
  • 12 december 2024

Hi ​@YannickL, goed dat je dit laat weten! Dit zou er dan zeker op moeten staan. Ik ga dit graag voor je na. Vul je nog wel de volledige verificatie aan in je Community profiel? Het gaat dan om jouw volledige naam, telefoonnummer, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Laat je mij weten als dit is gedaan? Super bedankt!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 december 2024

Ingevuld!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • Antwoord
  • 13 december 2024

Dank ​@YannickL, ik zie het inderdaad, klantvoordeel is wel actief maar wordt niet toegepast.

Ik heb het voor je doorgezet naar onze specialisten. Zij zullen het gaan onderzoeken. Dit kan ongeveer 14 werkdagen duren, hopelijk kunnen zij dit verhelpen! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 januari 2025

Ha ​@Tommie van Odido / ​@Cheyenne van Odido  Ik heb ondertussen een creditfactuur gekregen van €9,- dus dat is al iets. Echter, is deze fout op twee facturen (samen iets meer dan 2 maanden) gebeurd, dus zou de compensatie iets meer dan €10,- moeten zijn. Kun je hier nog eens naar informeren? 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 13 januari 2025

Hey ​@YannickL, wat bedoel je precies? Ik zie 1 factuur van € 30,65 en 2 van € 25,00. Die van € 25,00 kloppen. Dit is een geautomatiseerd proces vanuit het systeem en gaat eigenlijk nooit mis.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 januari 2025

Ha ​@Tommie van Odido , het abonnement kost standaard €25,- per maand en daar gaat nog €5 klantvoordeel van af.

Dus de facturen horen €20,- per maand te zijn. Die van €25 kloppen dus niet

(eerste factuur iets meer omdat die een iets langere periode beslaat, maar minder dan €30,65)


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 25 januari 2025

Hallo,

Sinds dat ik verhuisd ben half december 2024 gaat er van alles mis. Eerst voor mijn adreswijziging doorgevoerd te krijgen. ( 4x gebeld, 6 medewerkers gesproken, 2 dagen aan de lijn en uiteindelijk in januari zelf geregeld via jullie geweldige app die barst van de fouten. En nu mis ik al 2 maanden op rij mijn klantvoordeel. En betaal ik dus al 2x 5 euro teveel terwijl mijn BEN abonnement wel het klantvoordeel actief is.

Bellen met de klantenservice heb ik opgegeven, via de app krijg ik bij alles foutmeldingen of hangt vast dus dit is mijn laatste poging via de community om iets fatsoenlijks in 1x geregeld te krijgen. Mocht dit ook weer uitdraaien op een fiasco stap ik ovet naar een andere provider want sinds dat T-mobile Odido is geworden is het 1 grote teringzooi!! Ik heb klik en klaar internet i.c.m. een mobielabonnement via BEN. Verder staan alle benodigde gegevens klaar om er wat mee te doen.

Ik ben benieuwd!


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • 26 januari 2025

Hi ​@der.tuup, ik heb je vraag inmiddels beantwoord in het topic wat je hiervoor hebt aangemaakt. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kan je in dit topic terecht: 

 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 26 januari 2025

Dankjewel voor het bericht.

Ik wacht de oplossing af anders meld ik me weer.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 14 februari 2025

@Nora van Odido Misschien kun je mijn vraag dan ook beantwoorden?

Aangezien ​@Tommie van Odido zich hier blijkbaar niet meer mee bezig houdt

 

De afgelopen factuur is weer teveel geld geïncasseerd.


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • 15 februari 2025

Hi ​@YannickL, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je de korting inderdaad nog niet op de facturen ontvangt, ondanks dat mijn collega's van de technische dienst hiermee aan de slag zijn gegaan voor je. Ik ga dit gelijk opnieuw naar ze doorzetten, zodat zij kunnen nakijken waar het mis gaat en dit voor je recht kunnen zetten. Daarna zorgen wij ervoor dat je het teveel betaalde bedrag weer terug krijgt. De verwerkingstijd hiervoor is 14 dagen, zodra er een update is laten wij dit aan je weten! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen