Beste Odido,
Hier een idee om de klanten een optie te geven om een modem met Back-up sim te huren. Wellicht kan je een deal maken dat thuis-mensen het kunnen declareren bij hun werk, als jullie er een eenmalige kostenpost van maken ipv een abonnement.
Storingen geven een hoop stress bij de klanten wat leidt tot negatieve pers, verloop van klanten, mensen die niet klant worden omdat er negatieve mond op mond ontstaat, druk op (onder) aannemers om te fixen.
- + extra zekerheid voor mensen die thuiswerken en MKB
- + Helpdesk: Minder calls tijdens storing
- + Ruimere tijd om standaard werkzaamheden uit te voeren
- + Direct feedback naar technische service als deze sims online komen. Inzicht in storingen
- - Meer apparatuur/complexiteit om te beheren
- - Complexiteit om misbruik van sim te voorkomen (of gebruik e-sim gekoppeld aan modem?)
Sommige voordelen gelden alleen als alle modems zo'n backup sim krijgen.
Je maakt wel een leverage van jullie 5G netwerk + glas.
Groet,
Floris