Skip to main content
Nieuw

rekeningen samen voegen

• 9 januari 2025
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Goedemorgen/middag,

Via meerdere manieren heb ik geprobeerd meerdere Odido rekeningen in 1 overzicht/rekening samengevoegd te krijgen en daarbij ook in 1 x te kunnen betalen.

• In ons huishouden heeft ondergetekende 1 mobiel telefoon abonnement op mijn eigen naam en op ons woon adres.
  • Heeft mijn vrouw op haar naam 1 mobiel telefoon abonnement op haar eigen naam en op ons woon adres geregistreerd staan
  • Heb ik een Internet en TV abonnement op mijn naam en adres staan.

Wij zouden heel graag 1 overzicht/contract hebben waar dit allemaal bij elkaar staat en 1 automatische afschrijving van mijn bankrekening. Tot nu toe lijkt dit alles onmogelijk bij Odido………. IN tijden van automatisering zou dit in mijn ogen niet zo heel erg ingewikkeld moeten zijn. Graag verneem ik of dit op korte termijn te verwezenlijken is.

m.v.g.

MIchel Bekkering

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9 januari 2025

hoi ​@Michel.B ,

Als er bij mobiel verschillende contracthouders zijn, dan is dat niet samen te voegen op 1 factuur, er is immers sprake van twee verschillende accounts. Aanpassen van de contracthouder geeft mogelijkheden tot samenvoegen van de accounts waaruit dan 1 factuur rolt. 

Omdat fixed en mobiel twee gescheiden CRM systemen zijn is een combinatiefactuur van fixed en mobiel helaas geen optie. Dat samenvoegen is niet even een “knip met de vingers”.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen