Skip to main content
Idee in onderzoek

Logo & naam RTV Slogo

Dave670

RTV Slogo (Goeree Overflakkee) heet tegenwoordig anders. Bij Odido staat nog het oude logo en naam 😉 Wellicht even wijzigen?

8 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10747 reacties
  • 19 juni 2024

@Hans-Juriën Weet jij of dit aangepast kan worden? Alvast bedankt!

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10747 reacties
  • 19 juni 2024
NieuwIdee in onderzoek

Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 521 reacties
  • 19 juni 2024

@Dave670 bedankt voor het doorgeven. Wij zijn er namelijk niet over geïnformeerd. Ik zal ervoor zorgen dat dit vanmiddag nog wordt aangepast.

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1771 reacties
  • 19 juni 2024

@Hans-Juriën Als ik hier op mag inhaken: Net5 heeft ook een nieuw, lichtgroen logo en Canvas heet tegenwoordig VRT Canvas, ook met nieuw logo. Kan dit ook meegenomen worden op het TV-platform en de zenderlijst op de site? Thanks!

Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 521 reacties
  • 19 juni 2024

@TMTV ik ga het navragen en aan laten passen.

Dave670
  • Auteur
  • 191 reacties
  • 19 juni 2024

@Hans-Juriën,

Geen idee hoelang die al zo staat, maar TV Valkenburg toont een melding dat ze zijn verhuist bij alle aanbieders. (Bij Odido naar 710)

Is die wel bekend? 😉

Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 521 reacties
  • 20 juni 2024
Dave670 schreef:

@Hans-Juriën,

Geen idee hoelang die al zo staat, maar TV Valkenburg toont een melding dat ze zijn verhuist bij alle aanbieders. (Bij Odido naar 710)

Is die wel bekend? 😉

Meer TV en MeerRadio zijn Heuvelland Vandaag geworden i.v.m. samengaan van lokale omroepen. TV Valkenburg komt te vervallen en zal binnenkort verdwijnen van kanaal 795.

Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 521 reacties
  • 21 juni 2024

Alle wijzigingen zijn op tv-platform doorgevoerd. Zenderlijst op website wordt begin juli bijgewerkt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen