Skip to main content
Afgerond

Geen Oidido SPAM ontvangen via berichten

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn briljante idee is dat Oidido GEEN spam meer stuurt (Oidido aanbiedingen etc.) via berichten naar haar klanten.

Dat ruimt heerlijk op!

Uitgelichte reactie

11 februari 2024

Hoi @Chris0605,

Welkom op de Community!

Je kunt zelf aangeven langs welke wegen Odido je mag benaderen voor aanbiedingen, of helemaal niet. In Mijn Odido kun je dat bij de privacy-instellingen aangeven. Als je alle vinkjes uitzet, ontvang je geen reclame meer. Je kunt er ook voor kiezen om alleen telefonisch, per SMS of post benaderd te worden. Informatie die van belang is voor je abonnement krijg je altijd.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1812 reacties
  • 11 februari 2024

Hoi @Chris0605,

Welkom op de Community!

Je kunt zelf aangeven langs welke wegen Odido je mag benaderen voor aanbiedingen, of helemaal niet. In Mijn Odido kun je dat bij de privacy-instellingen aangeven. Als je alle vinkjes uitzet, ontvang je geen reclame meer. Je kunt er ook voor kiezen om alleen telefonisch, per SMS of post benaderd te worden. Informatie die van belang is voor je abonnement krijg je altijd.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 februari 2024
TMTV schreef:

Hoi @Chris0605,

Welkom op de Community!

Dank! Gedaan!

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • 20 februari 2024
NieuwAfgerond

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen